پایگاه خبری خانه فوتبال:

سردار آزمون یک نمایش قابل تمجید دیگر را از خود ارائه داد.
به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون و یک عملکرد قابل قبول دیگر در رم؛ به نظر می‌رسد ستاره ایرانی حالا به طور کامل در ترکیب رم جا افتاده و آمدن دنیله ده‌روسی به جای ژوزه مورینیو وضعیت او را بهتر هم کرده است چراکه مهاجم جالوروسی شب گذشته برای دومین بازی پیاپی در سری‌آ در ترکیب تیمش قرار گرفت.

سردار دیشب نیز در ترکیب رم تاثیرگذار ظاهر شد و گل اول این تیم توسط پائولو دیبالا با یک پنالتی به ثمر رسید که آزمون آن را با تیزهوشی گرفته بود. مهاجم ایرانی در دقایق حضور خود در زمین نیز با دوندگی و انگیزه بالا کاملا موثری عمل کرد.

رمی‌ها فصل گذشته خاطره خوشی از یک مهاجم آسیایی نداشتند؛ الدر شومرودوف ازبکستانی فصل قبل در رم حضور داشت اما نتوانست انتظارات را برآورده کند و خیلی زود مجبور به ترک این تیم شد. با این حال اکنون هواداران رم کاملا متوجه شده‌اند که کاملا بحث ستاره ایرانی فرق می‌کند و سردار کیفیتی کاملا متفاوت با شومورودوف دارد.

با این روند به نظر می‌رسد که در بازی‌های بعدی احتمالا بیش از این شاهد حضور سردار آزمون در ترکیب رم خواهیم بود و اگر توافق بر سر مسائل مالی حاصل شود، احتمالا باشگاه پایتخت نشین ایتالیا او را به شکل دائمی هم به خدمت بگیرد.

0xijKfNNuLfl

توییت یکی از رمی‌ها که اعتراف کرده سردار آزمون و شومرودوف قابل مقایسه نیستند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: