پایگاه خبری خانه فوتبال:

گل‌گهر موفق شد با درخشش سه ستاره خودش با نتیجه ۳ بر صفر از سد نساجی گذر کند.
به گزارش "ورزش سه"، از نخستین دیدار هفته هجدهم لیگ برتر، گل گهر در ورزشگاه خانگی خود در شهر سیرجان میزبان و پذیرای نساجی مازندران بود که این تقابل در پایان سه گل به خود دید که هر سه گل سهم سرمه‌ای میزبان بود.
بازیکنان گل گهر از آغاز با عملکردی تهاجمی و روندی رو به جلو، شاگردان ساکت الهامی که برای نخستین بار در این فصل تحت هدایت او به میدان رفته بودند، را تحت فشار گذاشته بودند.
این دیدار با هنرنمایی روبرتو تورس همراه بود، چرا که او در دقیقه بیست و دوم برای این تیم گلزنی کرد و پس از آن در دقیقه شصت و یکم ارسال او با ضربه سر زنده رو همراه شد تا گل‌گهر با دو گل از نساجی پیش بیفتد. پس از آن هم سعید سحرخیزان موفق شد روی یک توپ ربایی در دقایق پایانی برای سومین بار دروازه را باز کند.

اکنون با احتساب این سه امتیاز گل گهر شمار امتیازات خودش را به عدد ۳۰ رساند تا موقتا رده چهارم جدول قرار بگیرد و از طرف دیگر نساجی همچنان با تغییر سرمربی نتوانست در نتایجش تغییر ایجاد کند. قائمشهری‌ها کماکان با ۱۱ امتیاز در رتبه شانزدهم جدول و همچنان قعرنشین لیگ بیست و سوم هستند.

هفته هجدهم لیگ برتر خلیج فارس/ سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲؛ گل گهر - نساجی/ استادیوم شهید سلیمانی سیرجان

داوران: محمدحسین زاهدی‌فرد؛ کمک داورها: حسین مرادی، صادق رستمی؛ داور چهارم: محمدرضا تارخ/ ناظر: سعید بطحایی

ترکیب گل گهر سیرجان:

محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق‌پور، سامان فلاح، مسیح زاهدی، مهدی تیکدری، علیرضا علیزاده، روبرتو تورس (۹۰-مهدی ممی‌زاده)، احمدرضا زنده‌روح (۹۰- عباس شرفی)، علیرضا کوشکی (۷۶- امیررضا اسلام طلب)، اریک باگناما (۸۶-پوریا لطیفی‌فر) و سعید سحرخیزان

سرمربی: مارینوس اوزونیدیس

ترکیب نساجی مازندران: 

علیرضا رضایی، امیرمهدی جانملکی، امیرمحمد هوشمند، وحید محمدزاده (۴۶-احسان حسینی)، سعید آقایی (۵۴-سعید غلامعلی بیگی)، مهرداد عبدی (۷۲-محمد عباس‌زاده)، محمدرضا عباسی (۵۴-آریا برزگر)، صابر حردانی، منصور باقری، حسین زامهران (۸۹ محمدرضا حسینی) و محمدرضا آزادی 

سرمربی: ساکت الهامی

شرح گل:

گل گهر ۱-۰ نساجی (روبرتو تورس، دقیقه ۲۲): کرنر ارسالی توسط رزاق‌پور از سمت راست دروازه نساجی، روی تیر اول فرود آمد و پس از برخورد به مدافعان نساجی، در قوس محوطه جریمه به تورس رسید و گل اول بازی توسط این هافبک اسپانیایی به ثمر رسید.

گل گهر ۲-۰ نساجی (احمدرضا زنده‌روح، دقیقه ۶۱): ارسال پای چپ روبرتو تورس با پرواز احمدرضا زنده‌روح در آسمان محوطه جریمه نساجی همراه شد تا دومین گل این بازی هم به ثمر برسد.

گل گهر ۳-۰ نساجی (سعید سحرخیزان، دقیقه ۸۷): اشتباه مدافعان نساجی با توپ ربایی سحرخیزان همراه شد تا این بازیکن برای پنجمین بار در این فصل موفق به گلزنی شود.

اخطار:

سعید سخرخیزان (۳۷) ، ابوالفضل رزاق پور (46) ، مهدی تیکدری (۶۳) ، امیرمهدی جانملکی (۸۲) ، روبرتو تورس (۸۲) ، محمدرضا حسینی (5+90)

بهترین بازیکن زمین: 

روبرتو تورس، ستاره تیم گل گهر، روی ۲ گل از ۳ گل تیمش اثرگذاری مستقیم داشت و با درخشش در این بازی موفق شد در جدول گلزنان ۵ گله شود و همچنین تعداد پاس گل‌های خودش را افزایش دهد. همچنین زنده‌روح و سعید سحرخیزان زننده دو گل دیگر سیرجانی‌ها نیز عملکرد قابل تحسینی داشتند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: