پایگاه خبری خانه فوتبال:

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، از تصمیم داور در جریان بازی این تیم برابر والنسیا بسیار عصبانی است.
به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هفتم لالیگا در ورزشگاه مستایا روبروی والنسیا قرار گرفت و با تساوی 2-2 برابر این تیم متوقف شد. 
این نتیجه در حالی به دست آمد که رئال در ابتدا با دو گل از حریف عقب افتاد اما موفق شد این دو گل را جبران کند و گل سوم را هم در لحظات پایانی به ثمر برساند اما داور بازی اشاره کرد که در واقع دو ثانیه پیش از آن و در حالی که رئال در موقعیت حمله قرار داشت سوت پایان بازی را به ثمر رسانده است. 
آنچلوتی پس از پایان این بازی در نشست خبری حضور پیدا کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. 

شرایط بازی: این اتفاقی بی‌سابقه است چون پس از این که توپ برگشت، مالکیت توپ با ما بود و شاید اگر برعکس بود می‌شد بازی را متوقف کرد. حرف دیگری برای زدن نمانده است. این اتفاق چیزی است که تا به حال در عمرم ندیده بودم. 

بلینگام به او گفت که این توپ لعنتی گل بوده است اما این توهین نیست. چنین اقدامی سابقه نداشته است و هرگز برای من رخ نداده بود. اگر وقتی دروازه‌بان والنسیا توپ را دور کرد سوت زده می‌شد مشکلی نبود اما او اجازه داد بازی ادامه پیدا کند و مالکیت توپ با ما بود. من فکر می‌کنم کار او اشتباه بود.

وضعیت رختکن: همه ما عصبانی و ناراحت هستیم. حالا باید برای بازی روز چهارشنبه به شرایط عادی برگردیم. ما باید کارهایی انجام دهیم تا پیشرفت کنیم. باید کمی آرام شویم چون جو رختکن متشنج است. 

خطر برای صدرنشینی: کافی است به جدول نگاه کنیم تا بتوانیم شب خوب بخوابیم. تردید زیادی ندارم. ما ممکن بود ببازیم چون نیمه اول بدی داشتیم و احساس می‌کنیم که شانس بردن با بازگشت به بازی را داشتیم. احساس من چیزی در این میانه است. 

اخراج جود بلینگام: این بازیکن به وضوح حرفش را زد. او پس از گل عصبانی بود و این پس از اتفاقی که رخ داد طبیعی است. حرف او توهین نبود. باید ببینیم که چه چیزی در گزارش بازی نوشته خواهد شد. 

عملکرد وینیسیوس جونیور: او بازی خوبی ارائه کرد و تعیین کننده بود. وینی در این ورزشگاه همیشه موثرتر است. این بازی خیلی پیچیده بود و آنها خیلی قوی و سازمان یافته عمل کردند. مشکلات بسیاری در نیمه اول داشتیم اما می‌توانستیم برنده باشیم. در این مقطع از فصل مساوی برابر والنسیا مهم است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: