پایگاه خبری خانه فوتبال:

اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس به دنبال این است که با پیروزی در دربی علاوه بر شکست دادن رقیب سنتی، تیمش را آماده قهرمانی کند.
پرسپولیس شب گذشته موفق شد نفت و گاز گچساران را در جام حذفی با نتیجه ۳-۰ شکست دهد و راهی مرحله بعدی شود. این سومین برد پیاپی پرسپولیس با اوسما ویرا سرمربی جدید سرخپوشان بود. ویرا که دستیار گل محمدی بود پس از استعفا این مربی هدایت سرخپوشان را برعهده گرفت. او در اولین تجربه خود در راس هدایت پرسپولیس در بازی مقابل آلومینیوم اراک شکست خورد اما سپس توانست تراکتور، ذوب آهن و نفت و گاز گچساران را شکست دهد.

به گواه اکثر کارشناسان تیم اوسمار بهتر از تیم گل محمدی فوتبال بازی می کند و پرسپولیس تهاجمی تر شده است. تیم اوسمار جمعه باید به مصاف فولاد برود و سپس هفته آینده مقابل استقلال تهران قرار بگیرد. اوسمار خوب می داند که عیارش در بازی مقابل استقلال که در حال حاضر صدرنشین لیگ است، مشخص می شود و آنها اگر بتوانند تیم جواد نکونام را شکست دهند، علاوه بر رسیدن به صدر جدول، می توانند خود را هم برای قهرمانی لیگ برتر آماده کنند.

پیروزی در دربی برای اوسمار خیلی مهم است و می تواند تضمینی باشد برای تمدید قراردادش با پرسپولیس. سپردن هدایت پرسپولیس به او در ابتدا با مخالفت پیشکسوتان و هواداران روبرو شد اما نتایج کسب شده توسط او و سبک بازی سرخپوشان نظر مخالفان را تغییر داده و این مرد برزیلی امیدوار است فصل بیست و سوم لیگ برتر را با موفقیت پشت سر بگذارد. /خبر ورزشی

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: