پایگاه خبری خانه فوتبال:

در مورد استقلال نکته قابل بحث ماجرا این است که رفتارهای نکونام در همین هفته‌ها عجیب شده و مشخص نیست چرا او در کسوت و جایگاه سرمربی برای تیمی به مثابه استقلال، به همین راحتی عملکرد خود را زیر سوال می‌برد.
داستان پرفراز و نشیب چند هفته استقلال، با بقیه قضایا فرق دارد؛ اختلافات نکو و خطیر از پیش فصل، رسماً علنی شد و کمتر هواداری را می‌توان پیدا کرد که از این قصه تا به همین امروز خبردار نباشد! مهم ترین دلیل اینکه حاشیه دائماً به آبی‌ها نهیب می‌زند و دست بردار آنها نیست، صحبت‌های بیش از حد نکونام در مورد تیم مدیریتی است. روابط سرمربی استقلال با مدیر عامل باشگاه به حدی شکرآب شده که هر لحظه امکان دارد یکی از این دو نفر با آبی‌ها خداحافظی کند!

باید اذعان داشت که نکونام هم به نوبه خود، در ایجاد حاشیه‌های این روزهای استقلال سهم بسزایی دارد و از او به عنوان یک شخص فوتبالی، توقع و انتظار بیشتری می‌رفت. شاید اگر او حواشی را کنترل می‌کرد، اکنون تیم آسوده تر از گذشته به کار خود ادامه می‌داد و وضعیت جور دیگری رقم می‌خورد. ضمن اینکه استقلال دربی را در پیش رو دارد و فاصله اش با سایر رقبا از جمله پرسپولیس به سه امتیاز رسیده است. از سویی دیگر هم فرهاد مجیدی، از اتحاد کلبا جدا شد و این جدایی به منزله تهدید و هشدار برای جواد نکونام محسوب می‌شود و هیچ تضمینی تا دیدار بعدی برای نکو وجود ندارد.

شرایط استقلال بسیار پیچیده شده و وضعیت آبی‌ها بدتر از آن چیزی هست که هواداران درباره آن فکر می‌کنند.

معین احمدوند| باشگاه خبرنگاران آزاد

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: