پایگاه خبری خانه فوتبال:

محمد عمری توانست با تکنیک خودش گل‌گهری‌ها را وادار به خطا در محوطه جریمه کند تا زمینه‌ساز پیروزی ملوان شود.
به گزارش "ورزش سه"، محمد عمری به عنوان چهره‌ای که نخستین بار به عنوان یک جوان پرسپولیسی از یحیی گل‌محمدی برای بازی کردن فرصت پیدا کرد و در میان سرخ‌دلان پرسپولیسی تبدیل به یک چهره محبوب شده بود، حالا برای گذراندن دوران سربازی راهی ملوان شده اما عمری در آخرین روزهای ۲۳ سالگی خود حالا در جمع انزلی‌چی‌ها تبدیل به یک چهره خاص شده.

زمانی که قرار شد از زمین بازی خارج شود، هوادارانی که خیلی سخت از عملکرد بازیکنان تازه‌وارد شگفت زده می‌شوند، یک صدا به تشویق محمد عمری پرداختند و این اتفاقی بود که نشان می‌داد ستاره جوان سابق پرسپولیس حالا در ملوان هم با عملکرد خودش توانسته انتظارات را برآورده کند تا در کانون توجهات قرار بگیرد.

عمری با خلاقیت بالای خود موقعیت‌های زیادی برای همبازی‌هایش ساخت، اما اصلی‌ترین سکانس عمری در تقابل با گل گهر جایی بود که با استارت تند و تیزش از خط میانه زمین به جلو قدم برمی‌داشت تا از چنگ دو مدافع سرمه‌ای پوشان بگریزد، اما در نهایت اسلامی خواه راهی جز خطا کردن بر روی او ندید و همین خطا برای گرفتن پنالتی از سمت داور بازی کافی بود.

عمری در نخستین دیداری که در ترکیب ثابت ملوان قرار گرفت برای تیمش در نقش گلساز ظاهر شد و در ایستگاه نوزدهم مقابل گل گهر توانایی و تکنیک‌ خودش را به نمایش گذاشت تا نشان دهد چه با پیراهن سرخ پرسپولیس و چه با پیراهن سپید ملوان به درخشیدن عادت دارد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: