پایگاه خبری خانه فوتبال:

اسپانسر پرحاشیه استقلال با انتشار چند استوری با لحن تندی علیه مدیران استقلال موضع گرفت.
به گزارش "ورزش سه"، استقلال در این فصل با یک فروشگاه موبایل در آمل به عنوان اسپانسر قرارداد همکاری امضا کرد و پشت پیراهن این تیم نام این موبایل فروشی درج شده بود.

پس از اینکه ماجرای کلاهبرداری کوروش کمپانی پیش آمد، نگرانی‌هایی در رابطه با اسپانسر استقلال که تقریبا با همان سبک و سیاق گوشی‌ها را ارزان‌تر از قیمت بازار عرضه می‌کرد به وجود آمد. از دسترس خارج شدن پیج این فروشگاه نیز حاشیه‌ها را بیشتر کرد و در این بین استقلال نیز نام این اسپانسر را از پشت پیراهن حذف کرد و به صورت کوچکتر روی آستین‌ها آورد.

حالا همزمان با بازگشت پیج این موبایل فروشی، صاحب این کمپانی با ادبیاتی تند علیه مدیران استقلال موضع گرفت و خواستار گرفتن ضرر و زیانش شد و مدعی شد در شرایط سخت استقلال ۷۰ میلیارد تومان به این باشگاه داده است.

5dwhcf3x

مهدی موسوی، صاحب این فروشگاه موبایل در استوری اینستاگرام با لحنی عصبانی گفت:"استقلال یا طبق قرارداد ضرر و زیان من را به ازای هر بازی ۲ میلیارد تومان می‌دهد یا من کوتاه نمیام. من در بدترین موقع به داد استقلال رسیدم‌. همین آقای دکتر خطیر و آقای دکتر فرشید سمیعی همگی بودند و گفتند اگر تو به داد استقلال نمی‌رسیدی ما این صدر نشینی را نداشتیم. من در بدترین موقع به داد استقلال رسیدم و آنها تبلیغ من را در بدترین موقع برداشتند‌. اوج نامردی در حق من بود‌‌. مگر جشنواره را تازه برگزار کردم؟ من این همه کالا زودتر از موعد دادم. این همه هجمه و فشار و قضاوت را تحمل کردم. هر بی سر و پایی به من توهین می‌کند!"

او ادامه داد:"هرچی دلشان خواست به من گفتند. این سری کوتاه نمیام‌. یک سری از جقله‌های مجازی که معلوم نیست از کجا اومدن هرچی دلشون خواست قضاوت کردند. چهارتا پیج خبری که معلوم نیست از کجا اومدن هرچی دلشان خواست به من گفتند‌. اون موقعی که بیلبوردم در کل ایران و کیش بود شما کجا بودید؟ اون موقع مگه جشنواره بود؟ وقتی من ۱۱۰ تا ۱۲۰ پرسنل دارم و وقتی بزرگترین باشگاه ایران را در آمل می‌سازم وقتی بزرگترین نمایشگاه را دارم و بیشترین بیزینس را انجام می‌دهم و همچین کارآفرینی در حد و اندازه و سن خودم انجام می‌دهم شما کجا بودید که قضاوت کردید؟ مگه من اون موقع جشنواره داشتم؟ نزدیک به ۶-۷ سال دارم کارآفرینی می‌کنم. بزرگترین فروشگاه فیزیکی ایران را دارم‌. بار آخرتون باشه من کوتاه نمیام. اگه من نبودم نصف بازیکنان استقلال پول نمی‌گرفتن. ۷۰میلیارد به آنها پول دادم."

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: