پایگاه خبری خانه فوتبال:

ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در آخرین تمرین این تیم در حالات متفاوتی نسبت به گذشته دیده شد.
به گزارش "ورزش‌سه"، شکست مقابل پیکان بار دیگر سپاهان را به دل بحران فرستاد تا پیروزی آسان برابر شمس‌آذر فراموش شود و ۵ باخت متوالی این تیم در لیگ برتر به چشم بیاید. 

پس از این باخت که روزهای کابوس‌وار سپاهان در سه ماه گذشته را کامل کرد، فشار بر مدیریت، کادر فنی و بازیکنان تیم فزونی گرفته و به همین دلیل منوچهر نیکفر، مدیرعامل باشگاه اقدام به استعفا کرد و با وجود تلاش مدیران بالادستی برای حفظ او تمایلی برای ماندن نشان نمی‌دهد.

در این شرایط کار سپاهان از امور فنی گذر کرده و به مسائل روانی وارد شده است. بی‌شک تیمی که تا هفته‌های پایانی نیم فصل اول بی‌رحم و خطرناک بود و به هیچ تیمی رحم نمی‌کرد، فقط درگیر مشکلات فنی نیست و شاید حتی بتوان ادعا کرد که بخش عمده‌ای از مشکلات اردوی طلایی‌پوشان اصفهانی را مسائل روانی تشکیل می‌دهند. 

در این بین قاب‌هایی از ژوزه مورایس در تمرین روز گذشته طلایی‌پوشان به ثبت رسیده که این مربی باتجربه پرتغالی را فارغ از امور فنی در حال صحبت و مشورت دادن به بازیکنانش دیده می‌شود. 

طلایی‌پوشان فوتبال ایران روز چهارشنبه و همزمان با دربی پایتخت مصاف بسیار سرنوشت سازی برابر فولاد خوزستان برگزار می‌کنند و پیروزی در این مسابقه با توجه به نتیجه دربی می‌تواند تا حد زیادی سپاهانی‌ها را برای بازگشت به کورس قهرمانی و ترمیم شدن روح زخم کمک کند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: