پایگاه خبری خانه فوتبال:

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ابراز امیدواری کرد، این تیم در دیدار پیش رو مقابل استقلال با گل عیسی آل‌کثیر پیروز شود.
پایان رأفت، درباره برد پرسپولیس مقابل فولاد اظهار کرد: پرسپولیس شروع بدی داشت و عدم تمرکز باعث شد این تیم گلی بد بخورد، ولی در ادامه توانست به بازی مسلط شود. گرفتن سه امتیاز این بازی قبل از دربی بسیار مهم بود و پرسپولیس هم فوتبال خوبی را به نمایش گذاشت.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد دربی پایتخت که روز چهارشنبه برگزار خواهد شد، تأکید کرد: این مسابقه فوق‌العاده حساس است و فکر می‌کنم شاهد بازی قشنگی باشیم. من معتقدم پرسپولیس مدعی اول قهرمانی است و اگر دربی را ببرد قهرمان خواهد شد.

رودست سپاهان به مغانلو: رضایت‌نامه فقط برای استقلال!

شهریار مغانلو استقلالی می‌شود؟ | انتقال اجباری بازیکن پرسپولیسی به استقلال!

وی راجع به عملکرد اوسمار در پرسپولیس یادآور شد: وقتی باشگاه نتوانست مربی خارجی بیاورد در نهایت اوسمار را انتخاب کرد که روی تیم شناخت داشت. او نتایج خوبی با پرسپولیس گرفته و خودش را از زیر فشارها تا حدود زیادی خارجی کرده است. حالا این مربی باید در دربی خودش را نشان دهد.

رأفت در پاسخ به این پرسش که «غیبت کنعانی‌زادگان و نرسیدن گولسیانی به دربی، پرسپولیس را با مشکل مواجه نخواهد کرد؟»، گفت: متأسفانه در حال حاضر فوتبال ایران با معضل دفاع وسط باکیفیت مواجه است و این موضوع در تیم‌های باشگاهی و حتی تیم ملی هم دیده می‌شود. بدون شک غیبت این دو بازیکن هم می‌تواند پرسپولیس را با مشکل مواجه کند، ولی این تیم در فاز تهاجمی بسیار قدرتمند است و می‌تواند هر حریفی را با دردسر مواجه کند.

مهاجم سابق پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم پرسپولیس دربی روز چهارشنبه را با گل عیسی آل‌کثیر ببرد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: