پایگاه خبری خانه فوتبال:

امشب دربی تهران درحالی برگزار می‌شود که برای دومین بار در 45 سال اخیر، زنان می‌توانند نظاره‌گر این مسابقه از نزدیک باشند.
به گزارش "ورزش سه"، شهرآورد 103 درحالی از ساعت 20 آغاز می‌شود که این دومین بار است زنان مجوز تماشای داربی از نزدیک را خواهند داشت. در شهرآورد 102، 1500 بلیت به هواداران زن پرسپولیسی فروخته شد و در مقابل 1500 بلیت هم برای هواداران زن استقلالی در نظر گرفته شده بود که البته در آن برهه از زمان، اعتراضات زیادی از سوی آن‌ها وجود داشت.
اما در روزهای اخیر و پس از قطعی شدن زمان شهرآورد 103، هواداران زن این دو تیم اعتراض مشترکی مبنی بر افزایش سهم برای خرید بلیت داشتند تا بخش بیشتری از ورزشگاه را در اختیار داشته باشند. بر اساس آنچه اعلام شده، برای داربی شماره 103، مجموعا 5000 بلیت به زنان هوادار دو تیم اختصاص داده شده است که در کمتر 5 دقیقه این میزان بلیت به فروش رسید. در این مسابقه زنان پرسپولیسی 2500 سهم بلیت خواهند داشت و در مقابل دختران استقلالی هم از همین میزان سهم برخوردارند.

گفتنی است که ضلع جنوبی و شمالی استادیوم آزادی در طبقه دوم که شامل پشت دروازه‌های دو تیم است، محل استقرار زنانی خواهد بود که موفق به خرید بلیت الکترونیکی شده‌اند. همچنین محل ورود آن‌ها از پارکینگ شماره 2 واقع در ضلع غربی ورزشگاه آزادی خواهد بود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: