پایگاه خبری خانه فوتبال:

ترانه علیدوستی بازیگر معروف سینما و تلویزیون و مترجم ایرانی است. او فعالیت در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۸۰ آغاز کرده و تاکنون در زندگی با چشمان بسته، چهارشنبه سوری و سریال نمایش خانگی شهرزاد نقش آفرینی کرده است. اخیرا لباس چند شناگر زن ایرانی در کلیپ فدراسیون جهانی جنجالی شد و به دنبال آن تصاویری از لباس شنا چند بازیگر زن منتشر شد و این دو گروه را باهم مقایسه کردند. 

هانیه توسلی و ترانه علیدوستی و آزاده صمدی 

درحالی که لباس چند شناگر زن ایرانی در کلیپ فدراسیون جهانی شنا جنجال ساز شده است، عکس‌هایی از لباس شنا و غواصی چند بازیگر سرشناس زن سینما و تلویزیون ایران که متعلق به گذشته است در صفحات مجازی بازنشر شده و کاربران این دو گروه را با هم مقایسه کرده‌اند.

هانیه توسلی، ترانه علیدوستی و آزاده صمدی در این تصاویر با لباس شنا و غواصی کاملا پوشیده دیده می‌شوند.

WdhtFcU6QtOU

ترانه علیدوستی در لباس شنا

yZAqamZtyRgI

هانیه توسلی در لباس شنا

XHJru88k2ZOC

شهرت و شروع فعالیت هنری هانیه توسلی

هانیه توسلی در سنین نوجوانی وارد گروه تئاتری در همدان شود.سال ۱۳۷۸ وقتی ۲۰ ساله بود در دانشگاه آزاد تهران قبول شد و یکسال بعد کارش با دستیاری کارگردان در فیلم آخر بازی در سال ۷۹ شروع کرد. هانیه در یکی از جشنواره تئاتری در تبریز بعنوان بازیگر حضور داشت که آنجا توسط نصرالله قادری (کارگردان) که داور جشنواره بود برای بازی در تئاتر پدر انتخاب شد چند ماه بعد برای اولین بار با فیلم کوتاه روی جاده نمناک در سال ۷۹ جلوی دوربین رفت.

بازیگری هانیه توسلی

P5eh50aq5txw

شهرت هانیه توسلی خانوم بازیگر در پاییز ۱۳۷۹ با سریال غریبه وارد قاب تلویزیون شد و سرانجام سال ۱۳۸۰ با فیلم شام آخر تجربه حضور در سینما را نیز بدست آورد. او در رمضان سال ۹۶ با سریال میوه ممنوعه به شهرت رسید.

 

ایران آرت و ساعد نیوز

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: