پایگاه خبری خانه فوتبال:

رضا درویش می‌گوید تا امروز فرصت مذاکره برای تمدید قراردادها را نداشته است.
به گزارش "ورزش سه"، رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس بعد از برد سرخ‌ها در دیدار برابر پیکان گفت: بچه‌ها بازی بسیار خوبی انجام دادند. اگر از موقعیت‌ها استفاده می‌کردند ۵ یا ۶ گل می‌زدند. تیم یواش یواش دارد به شرایط آرمانی برمی‌گردد و هواداران دیدند که تیم شرایط خوبی دارد و این روند را ادامه می‌دهد.

درویش درباره تمدید قرارداد بازیکنان گفت: تا الان ما درگیر گرفتن بازیکن، باز کردن دریچه نقل و انتقالات و قرارداد و پول بودیم و فرصت برای مذاکره با بازیکنان نبود. ضمن اینکه اینجا خانه این بازیکنان است و همه آمادگی دارند که سال دیگر هم در خدمت‌شان باشیم. بعد از تعطیلات مذاکرات را شروع می‌کنیم. ضمن اینکه باید ببینیم تکلیف مالکیت باشگاه چه می‌شود و بودجه ما چگونه است.

او درباره واگذاری باشگاه به بانک غیردولتی گفت: ما هم مثل شما شنیدیم و هنوز عملیاتی نشده است. در کارگروه مجوز حرفه‌ای آقای وزیر اعلام کردند که یقینا دو بانک غیردولتی مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را برعهده می‌‌گیرند و پرسپولیس مقدم است به این جهت که قبلا اعلام شده بود پرسپولیس با وزارت رفاه به توافق رسیده است. ان‌شالله بحث مالکیت حل شود که برای مجوز حرفه‌ای مشکلی نداشته باشیم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: