پایگاه خبری خانه فوتبال:

پدر نیمار، ستاره برزیلی، شایعات مربوط به پرداخت یک میلیون یورو وثیقه برای آزادی دنی آلوز را تکذیب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دادگاه بارسلونا روز چهارشنبه موافقت کرد که با آزادی موقت آلوز تا زمان اعلام حکم نهایی دادگاه موافقت کند اما او باید پاسپورت‌هایش را تحویل دهد و وثیقه یک میلیون یورویی را در اختیار دادگاه قرار دهد تا فکر فرار از اسپانیا به سرش نزند. 

این بازیکن به اتهام تجاوز به زنی در شب سال نوی 2023 در بارسلونا محکوم شده و رای اولیه دادگاه 4.5 سال زندان را برای او تعیین کرده است. جریمه نقدی‌ای هم از سوی دادگاه مشخص شده بود که بخشی از آن توسط پدر نیمار پرداخت شده بود. 

همین اتفاق باعث شد که شایعات بسیاری درباره این که قرار است او برای تودیع وثیقه و آزادی این ستاره سابق بارسلونا اقدام کند منتشر شود اما ظاهرا این موضوع صحت ندارد و این بازیکن برزیلی در صفحه رسمی اینستاگرامش از همه خواست که به او و پسرش احترام بگذارند و این شایعات را مطرح نکنند. 

در بیانیه رسمی پدر نیمار آمده است: «همانطور که همه می‌دانند، من در ابتدا بدون هیچ ارتباطی با این پرونده قانونی به دنی آلوز کمک کردم. اما این بار شرایط با دفعه قبل متفاوت است چون دادگاه به سود شاکی رای داده و موضوع را متفاوت کرده است. 

شایعات و تلاش‌هایی انجام شده تا نام من و پسرم را با این موضوع و این پرونده که دیگر به ما ارتباطی ندارد گره بزنند. امیدوارم که دنیل تمام پاسخ و راه حلی که به دنبالش است را در خانواده‌اش به دست آورد. این پرونده برای من و خانواده‌ام تمام شده است.»

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: