پایگاه خبری خانه فوتبال:

استقلال در دومین دیدار دوستانه متوالی موفق شد از سد تیم استقبال عبور کند.
به گزارش "ورزش سه "، پس از آنکه استقلال روز گذشته در دیداری دوستانه به مصاف پیکان رفت و به پیروزی رسید، امروز نیز در یک مسابقه تدارکاتی دیگر مقابل یک تیم دسته سومی قرار گرفت و برنده از زمین خارج شد.

در این دیدار جواد نکونام به بازیکنان اصلی خود که روز قبل مقابل پیکان مدت زمان زیادی را به میدان رفته بودند، استراحت داد و آنها مشغول ریکاوری شدند تا بازیکنان جوان و نفراتی که کمتر به میدان رفته بودند، دقایق بیشتری را بازی کنند.

در این مسابقه استقلال توانست با نتیجه پرگل ۵ بر یک برنده شود. امیرعلی صادقی که همواره در بازی‌های تدارکاتی عملکرد خوبی داشته، در این بازی دو گل را وارد دروازه تیم استقبال کرد.

سه گل دیگر استقلال نیز توسط آرمان رمضانی، حسین زواری و پیمان بابایی به ثمر رساندند تا استقلال دومین بازی تدارکاتی خود تا پیش از جدال حساس مقابل مس رفسنجان را با پیروزی پشت سر بگذارد و بازیکنان این تیم برای آن دیدار آماده شوند.

استقلال برای حفظ صدر نشینی و زنده نگه داشتن شانس خود برای کسب عنوان قهرمانی، کار سختی را در دیدار با مس رفسنجان خواهد داشت. تیمی که در رقابت‌های جام حذفی با غلبه بر شاگردان نکونام منجر به حذف آنها از دومین جام داخلی شد و به همین منظور آبی‌ها خود را به خوبی برای آن بازی آماده کرده‌اند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: