پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیرکل ورزش استان تهران اعلام کرد که دو استادیوم کاظمی و امام رضا متعلق به سرخابی‌ها نیستند.
به گزارش "ورزش سه"، دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در حالی آخرین روزهای مالکیت خود زیر نظر دولت را سپری می‎کنند که شرایط زیرساختی این دو باشگاه بعد از واگذاری مورد سوال بسیاری قرار دارد.
پرسپولیس دو ورزشگاه شهدای گمنام و درفشی‌فر را در اختیار گرفته اما تمرینات این تیم در استادیوم کاظمی دنبال می‌شود و باشگاه پرسپولیس نیز امید زیادی داشت تا مالکیت این ورزشگاه را در اختیار بگیرد.
همچنین استقلال تیمهای پایه خود را به ورزشگاه امام رضا منتقل کرده که چند سال پیش از سوی شهرداری به این باشگاه تعلق پیدا کرد اما همچنان حضور آبی‌ها در این استادیوم به صورت استیجاری است.

علی جوادی مدیرکل ورزش استان تهران در پاسخ به این سوال که آیا مالکیت این دو ورزشگاه به پرسپولیس و استقلال منتقل خواهد شد، به تسنیم گفت: هیچ کدام برای خودشان نیست، اگر همراهی اداره‌کل نبود، هیچ کدام چیزی نداشتند. این دو باشگاه با توجه به اینکه برای تهران هستند، نهایت مساعدت را داشته و خواهیم داشت تا دغدغه‌ای نداشته باشند. این دو ورزشگاه به نام اداره‌کل شده‌ و در این تهاتر از شهرداری به ما رسیده‌ است.

به این ترتیب پرسپولیس که برنامه توسعه خود برای این ورزشگاه را نیز اعلام کرده، بار دیگر در موقعیت مبهم برای آینده کار خود قرار خواهد گرفت.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: