پایگاه خبری خانه فوتبال:

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ می گوید که زمان بندی دریافت مجوز حرفه ای تغییر پیدا نمی کند.
به گزارش "ورزش سه"، سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ درباره تمدید مدت زمان بارگذاری مدارک تیم های لیگ برتر جهت دریافت مجوز حرفه ای به صحبت پرداخت و می گوید که این زمان بندی، تغییر نمی کند.

سهیل مهدی درحاشیه مراسم تشییع پیکر شهید گمنام در فدراسیون تیراندازی درخصوص این مراسم گفت: حضور در چنین مراسم‌هایی برای بزرگداشت مرام، مسلک و جایگاه شامخ این عزیزان، جزء وظایف ذاتی ما است. فقط با یک حضور می‌توانیم جایگاه والا، از خودگذشتگی و ایثار شهدا را نشان بدهیم. اینکه ما امروز با امنیت و آرامش در کشورمان زندگی می‌کنیم، مرهون خون شهدا است.

وی درمورد آخرین وضعیت صدور مجوز حرفه‌ای برای باشگاه‌های لیگ برتر نیز گفت: این مبحث یک برنامه زمان‌بندی غیر قابل تغییر دارد. طبق تجربه‌ای که در سال‌های گذشته داشتم می‌دانم دوستان در کمیته مجوز و مصطفی زارعی تلاش می‌کنند باشگاه‌ها در زمان مقرر، مدارک خود را ارسال می‌کنند. امیدوارم این کار را هم انجام بدهند‌. از جزئیات اطلاعی ندارم اما می‌دانم زمان‌بندی غیر قابل تغییر است.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در واکنش به ادعای باشگاه‌های مبنی بر بارگذاری مدارکشان نیز گفت: در این حالت به بحث بررسی مدارک می‌رسیم و امیدوارم در این مرحله نیز مدارک، کفایت لازم را داشته باشند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: