پایگاه خبری خانه فوتبال:

استقلال برخلاف هشت بازی ابتدایی لیگ در دو بازی متوالی خانگی چهار امتیاز از دست داد.
به گزارش ورزش سه، استقلال پیش از دربی پایتخت در 9 دیدار خانگی که برگزار کرده بود در تمامی مسابقات پیروز شده بود اما در دو دیدار اخیر چهار امتیاز کلیدی را از دست داد تا علاوه بر از دست دادن رکورد صد در صد پیروزی امتیازهای مهمی را هم از دست بدهد.
این رکورد منحصر به فرد همچنان نکته‌ای روشن در نتایج استقلال است و آنها همچنان در بازی‌های خانگی شکست ناپذیرمانده‌اند و با ادامه این روند و کسب امتیازات کامل در چهار مسابقه خانگی پیش رو 12 امتیاز مهم کسب کنند.

دو مسابقه متوالی خانگی که استقلال در کسب پیروزی موفق نبود از لحاظ کسب امتیاز و کم شدن فاصله آنها با دیگر تیم‌های مدعی تاثیرزیادی روی جدول مسابقات داشت و صدرنشینی آنها را به خطر انداخت.

استقلال 8 بازی دیگر پیش رو دارد و چهار مسابقه خانگی را در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کند، شمس آذر، ذوب آهن، فولاد و گل‌گهر سیرجان تیم‌هایی هستند که در ادامه فصل استقلال در مقابل آنها در ورزشگاه آزادی به میدان خواهد رفت.

در پنج بازی اخیر استقلال دو پیروزی خارج از خانه مقابل استقلال خوزستان و هوادار کسب کرد، یک پیروزی مقابل سپاهان در ورزشگاه آزادی کسب کرد و دو تساوی متوالی مقابل پرسپولیس و مس رفسنجان به دست آورد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: