پایگاه خبری خانه فوتبال:

کریم بنزما، مهاجم فرانسوی الاتحاد، به احتمال زیاد در پایان فصل این تیم را ترک خواهد کرد.
به گزارش ورزش سه، کریم بنزما که در تابستان 2023 از رئال مادرید به الاتحاد منتقل شد، به دلیل عملکرد ضعیف خود در این تیم مورد انتقاد شدید هواداران عربستانی قرار دارد.
او البته در روزهای اخیر سعی کرد از عملکرد خود دفاع کند و تاکید کرد مشکلاتی که با آن رو به رو است، دلایل مختلفی دارد که مهم‌ترین آن تفاوت کیفیت بازیکنان رئال مادرید و الاتحاد است.
بنزما در این گفتگو همچنین درباره آینده‌اش نیز صحبت کرد و درباره احتمال ادامه حضورش در الاتحاد گفت هر چیزی ممکن است و او در پایان فصل در این باره تصمیم‌گیری خواهد کرد.
به گفته فابریتزیو رومانو، روزنامه‌نگار معروف حوزه نقل و انتقالات، بنزما در تابستان آینده بسیار نزدیک به ترک اتحادیه است. رومانو در ویدئویی گفت: طبق منابع من، احتمال ترک الاتحاد توسط بنزما در تابستان آینده وجود دارد.

وی افزود: بنزما به صراحت اعلام کرد که او به تنهایی نمی‌تواند الاتحاد را به پیروزی برساند و به تنهایی مسئولیت نتایج ناامیدکننده تیمش را بر عهده ندارد.

لازم به ذکر است کریم بنزما در این فصل 26 بازی در رقابت‌های مختلف برای الاتحاد انجام داد و در این دیدارها تنها 12 گل به ثمر رسانده و 8 پاس گل داده است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: