پایگاه خبری خانه فوتبال:

پاکو خمس، سرمربی سابق تراکتور، در گفت‌وگوی جدیدش با مارکا اعلام کرد خوشحال نیست از اینکه ایران را ترک کرده و به اسپانیا بازگشته است.
به گزارش "ورزش سه"، خمس که در این گفت‌وگو درباره دلایل ترک ایران به تفصیل صحبت کرده و آن را به مسائل سیاسی و توصیه سفارتخانه اسپانیا در تهران مرتبط کرده، در حال حاضر در شهر کرونیا، زادگاهش، به سر می‌برد.
خمس در این مصاحبه از لحظه‌ای صحبت می‌کند که باشگاه را باخبر کرده تا ایران را ترک کند و همچنین تماس‌های همیشگی‌اش با سفارت اسپانیا و جدایی‌اش از تراکتور. او می‌گوید: تیم ما خیلی خوب بازی می‌کرد و ما ناراحت بودیم که پروژه تراکتور را ترک می‌کنیم. در ابتدا آرام بودیم، اما بعد از افزایش تنش‌ها در نهایت تصمیم به ترک ایران گرفتیم، به‌خصوص که سفارت این را از ما خواسته بود.

او درباره فسخ قرارداد می‌گوید: اگر‌ من می‌ماندم، دستمزد خوبی از باشگاه ایرانی گرفته بودم. آنها سعی کردند ما را متقاعد کنند که در تبریز بمانیم، اما در نهایت ما فرصتی برای بررسی این پیشنهادهای جدید نداشتیم.

خمس درباره آینده خود هم می‌گوید: دوست دارم با فوتبال در ارتباط باشم. در حال حاضر کنار خانواده هستم و از این فضا لذت می‌برم، اما به فوتبال نیاز دارم. من عاشق کار کردن هستم و ترجیح می‌دهم تیم آینده‌ام در اسپانیا باشد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: