پایگاه خبری خانه فوتبال:

آزمایش دوم ابتلا به کرونای یک قانونگذار دموکرات آمریکا پس از دریافت دوز دوم واکسن فایزر مثبت اعلام شد.

آزمایش دوم ابتلا به کرونای یک قانونگذار آمریکایی پس از تزریق واکسن ضد کرونای فایزر مثبت اعلام شد.

وبگاه شبکه خبری «سی بی اس» غروب شنبه به وقت تهران گزارش داد که آزمایش دوم کرونای «استفان لینچ» سناتر دموکرات از ایالت «ماساچوست» پس  دریافت دوز دوم واکسن کرونای فایزر  مثبت از آب درآمد. سخنگوس سناتور لینچ با اعلام مثبت شدن آزمایش دوم کرونای این قانونگذار آمریکایی گفت که لینچ خود را قرنطینه خواهد کرد.

«لوری تراهان» دیگر قانونگذار آمریکایی ماساچوست نیز اعلام کرده که آزمایش کرونای وی مثبت اعلام شده است. تراهان نیز از قرنطینه خود خبر داده است.

این گزارش حاکیست، برخی از قانونگداران دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا که حین حمله به کنگره کنار قانونگذاران جمهوریخواه بدون ماسک صورت بودند به کرونا مبتلا شدند . «براد اشنایدر»، «بونی واتسون کولمن» و «پرامیلا جیپال» از جمله قانونگذاران دموکراتی هستند که به کرونا مبتلا شده اند.

بر اساس تازه ترین آماربیش از 436 هزار آمریکایی به دلیل ابتلا به کرونا جان باخته و حدود 26 میلیون نیز به این بیماری مبتلا شده‌اند.

طبق جدیدترین آمار دانشگاه «جانز هاپکینز»، در ۲۴ ساعت گذشته، با ابتلای دست‌کم ۱۵۶ هزار و ۳۸۰ مورد جدید، مجموع مبتلایان به کروناویروس در ایالات متحده آمریکا به ۲۵ میلیون و ۹۲۳ هزار و ۶۱ نفر رسید. مقایسه جدیدترین آمار دانشگاه جان هاپکینز با آمار یک روز قبل این مرکز نشان می‌دهد، شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا افزایش داشته است و شمار  قربانیان این ویروس در آمریکا تاحدودی کاهش داشته است. 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: