پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درحالی که محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور در مصاحبه های اخیر خود تاکید کرده قصد دارد تیمش را از ادامه رقابت های لیگ کنار بکشد و نسبت به ادامه مسابقات معترض است، مشخص نیست وضعیت تمرینات این تیم به چه شکل است.

اکثر تیم های لیگ برتر این روزها تمرینات خود را برگزار می کنند حتی باشگاه هایی که مخالف برگزاری ادامه لیگ هستند جلسه تمرینی خود را از دست نداده اند اما در مورد تراکتور در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری تمرینات خبری مخابره نمی شود.

با این حال با پیگیری های خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس مشخص شد که تعدادی از بازیکنانی که با شروع تمرینات در محل تمرین سرخپوشان تبریزی حاضر نشده بودند درحال بازگشت به تبریز هستند.

مسعود شجاعی کاپیتان اول این تیم که تا امروز به تبریز نرفته امشب راهی این شهر می شود. همچنین حمزاوی بازیکن الجزایری این تیم که به دلیل شرایط قرنطینگی و نبود پرواز موفق نمی شد به ایران بازگردد از فرانسه به سمت ایران بلیت تهیه کرده و به زودی به تبریز می رسد. جفرسون یوری ماتیاس مدافع برزیلی نیز یکشنبه از قرنطینه خارج می شود و اعلام کرده به زودی راهی تبریز می شود.

اما بازیکنی که هیچ خبری از او نیست اشکان دژاگه است. بازیکنی که از آغاز تمرینات کرونایی در فوتبال راهی آلمان شده و اکنون حتی خود مسئولان باشگاه تراکتور هم نمی توانند او را پیدا کنند.

دژاگه که ظاهرا به خاطر وضعیت بیماری کرونا نمی خواهد به ایران بازگردد درحالی باشگاه را از وضعیت خود بی خبر گذاشته که مثل سایر بازیکنان در لیگ باید تابع شرایط باشد اما اینکه چرا خبری از او نیست جای تعجب دارد. باید دید با مشخص شدن وضعیت تراکتور در لیگ آیا باز هم این بازیکن نمی خواهد تکلیف خود را برای بازگشت به تبریز مشخص کند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: