پایگاه خبری خانه فوتبال:

باشگاه استقلال با انتصاب‎ها و انتخاب‌های معمولی و بدون پیشینه ورزشیِ مشخص سعادتمند، آینده‌ای مبهم را در پیش دارد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، احمد سعادتمند در تاریخ 12 فروردین امسال با حکم وزیر ورزش و جوانان مدیرعامل استقلال شد. وی بعد از حضور در باشگاه اعلام کرد به دنبال ساختارسازی است و تصمیم دارد کاری کند که این باشگاه بعد از سالها مشکلات عدیده اش را فراموش کند اما با گذشت 3 ماه، انتخاب هایی را انجام داده که در شان این باشگاه نیست.

مدیرعامل استقلال که مدعی است این باشگاه برندی با قیمت بیش از هزار میلیارد تومان است، در بدو ورود افرادی را برای حضور در این مجموعه انتخاب کرد که حرف و حدیث های زیادی پیرامون آنها بود. حضور مشاوران متعدد و البته جلسات بی نتیجه با برخی پیشکسوتان، بیشتر یک نمایش بود؛ اگرچه سعی کرد با وعده های هوادارپسند، روزها و ماه های ابتدایی را بدون تنش آغاز کند.
سعادتمند با گذشت نزدیک به 3 ماه و بعد از اینکه با اشتباهات فراوان مشاورانش تحت فشار قرار گرفت، سعی کرد با دست پس بزند و با پا پیش بکشد. وی ابتدا جدایی برخی عوامل در این تیم را به صورت تلویحی تائید کرد اما دقایقی بعد روی کانال اطلاع رسانی استقلال، آن را تکذیب کرد. مدیرعامل استقلال البته فردای همان روز دستور داد تا خبر تکذیب جدایی مشاورانش از روی سایت حذف شود تا شائبه ها همچنان ادامه دار باشد.
با همه این سردرگمی ها، سرانجام سعادتمند چند روز پیش نفراتی چون اسدالله مقدم را به عنوان معاون حقوقی، مهدی نوروزی و مهدی رحمتی را به عنوان معاون اقتصادی و دبیر شورای سیاستگذاری انتخاب کرد! انتخاب هایی که استقلالِ سعادتمند را تبدیل به یک باشگاه معمولی کرده که نگرانی های زیادی را موجب شده است.
استقلال در این سالها از افراد ناکاربلد و معاونان پرحاشیه و جنجالی کم ضربه نخورده و با انتصاب هایی که سعادتمند به صورت رسمی انجام داده و مشاوره های غیر رسمی که از افراد پر حرف و حدیث دریافت می کند، به نظر می رسد مدیریت جدید، این تیم را به همان راهی هدایت می کند که در این سالها مدیران زیادی را قربانی کرده است. باید نگران استقلال و مدیرش بود که با این تیم معمولی ها، به ناکجاآباد خواهد رسید.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: