پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال و به نقل از تلگراف، رابی فاولر ، مهاجم سابق لیورپول می گوید تعریف و تمجید ها از تیمو ورنر آلمانی بیش از حد است. پیش بینی می شد این بازیکن در تابستان سال ۲۰۲۰ به لیورپول منتقل شود ، با این حال لیورپول حاضر به پرداخت مبلغ مورد نظر برای او نشد و چلسی ابتکار عمل را در تلاش برای امضابا این بازیکن به دست گرفت.

رابی فاولر درباره رفتن تیمو ورنر به چلسی گفت: من در هفته های اخیر خیلی خبر و حاشیه از تیمو ورنر شنیدم اما من خیلی طرفدار او نیستم می دانم که او یک بازیکن با استعداد است، او در بوندسلیگا در زمره بهترین بازیکنان است ولی آنقدرها که می گویند خیر. آیا ورنر مطابق با استاندارد سه نفر هجومی فعلی لیورپول است؟ برای من خیر. بدیهی است اگر واقعاً به چلسی نقل مکان کند، نظر من در فصل بعد بررسی خواهد شد.

او در بخش دیگری گفت: من همچنین دیدم که چگونه برخی از هواداران لیورپول وقتی که متوجه شدند او احتمالاً از لایپزیگ به آنفیلد منتقل نمی شود ناراحت شدند. به نظر می رسد که او مارکو ون باستن، بازیکن درجه یک است که بلافاصله در هر تیمی قرار می گیرد. من نمی فهمم چرا چنین عقیده ای است. چندین بار او را تماشا کردم و در بازی او چیزهایی وجود دارد که من آنها را دوست دارم و تحسین می کنم اما آیا این امر به طور مداوم بر نتایج مسابقات تاثیر می گذارد؟ من اینطور فکر نمی کنم. آیا با آن بازیکنانی که شما می خواهید او را به رقابت بپردازید برابر است و در نهایت جایگزین آنها می شود؟ در لیورپول این طور نیست و سطح فیرمینو، صلاح و مانه بالاتر است. شاید در چلسی باشد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: