پایگاه خبری خانه فوتبال:

سردار آزمون ستاره فوتبال ایران تصویری از شادی بر روی عرشه کشتی تفریحی منتشر کرده است.

این تصویر را در زیر می بینید:

سردار آزمون

سردار آزمون لژیونر ایرانی که در پست مهاجم زنیت سن پترزبورگ بازی می کند و این روزها، بهترین روزهای فوتبالی خود را سپری می کند و با بازی های فوق العاده ای که برای زینت در روسیه و جام باشگاههای اروپا انجام داده زیر ذربین باشگاههای معتبر اروپا قرار گرفته و باشگاههای بزرگ خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن هستند.

به گزارش شفقنا ورزشی، سردار آزمون که تجربه بازی در تیم های سپاهان اصفهان ، روستوف، روبین کازان و زنیت سن پترزبورگ را درکارنامه خود دارد و درخشش وی در بازی های مختلف باشگاهی و ملی موجب شده که تیم های مختلف اروپایی نیم‌نگاهی به جذب این بازیکن ایرانی تیم فوتبال زنیت روسیه داشته باشند، بنا به ادعای رسانه های مختلف اروپایی می توان به وستهام و لسترسیتی انگلیس و آث میلان و ناپولی ایتالیا اشاره کرد که روزنامه معتبر  گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا چند روز پیش ضمن تشریح وضعیت مذاکره سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم زنیت روسیه با باشگاه ناپولی ایتالیا مدعی شد که سردار آزمون مهاجم ایرانی به پیشنهاد تیم ناپولی پاسخ مثبت داده است و در ادامه تشریح وضعیت سردار نوشت: جیونتولی مدیر ورزشی ناپولی مدت هاست که سردار آزمون را زیر نظر گرفته است؛ بازیکنی که تیم آث میلان هم به او علاقه مند است. این بازیکن به پیشنهاد ناپولی پاسخ مثبت داده است اما روس ها ۳۰ میلیون یورو برای فروش آزمون درخواست کرده اند؛ مبلغی که در حال حاضر بیش از حد تلقی می شود.

آزمون پیش از این هم در یک مصاحبه با یک برنامه تلویزیونی در ایران اعلام کرده بود دوست دارد فوتبالش را خارج از روسیه ادامه بدهد ولی جدایی اش از زنیت در گرو موافقت مسئولان این باشگاه است.

با توجه به شرایط مختلف لیگ‌های بزرگ اروپایی و انتخاب سخت سردار و شرایط خاص این بازیکن نمی توان گفت که کدام لیگ مناسب سردار آزمون است مساله مهمتر انتخاب تیمی است که این بازیکن ملی پوش بتواند بهترین توانمندی‌های خود را به نمایش بگذارد. اکنون صحبت از تیم های معتبر اروپایی از جمله ناپولی است و با توجه به شناخت باشگاههای مختلف به شاخصه‌های فنی‌ سردار درسطح جهانی، بهتر است سردار آزمون با اعتماد به نفس که دارد بهترین انتخاب را انجام دهد تا استعدادهای مختلف خود را در جهان به نمایش بگذارد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: