پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، در یکی دو سال اخیر فدراسیون فوتبال جهان نامه نگاری‌های متعددی با فدراسیون فوتبال انجام داده بود که اساسنامه فدراسیون فوتبال را اصلاح و دخالت دولتی‌ها در اداره فوتبال ایران را کمرنگ کند که بیشتر این نامه‌ها بی پاسخ می‌ماند و طبیعی بود در برابر این بی توجهی فیفا نیز نسبت به خواست‌های فدراسیون فوتبال ایران بی اهمیت باشد. یکی از این‌ها واریز حق و حقوق فدراسیون فوتبال ایران با وجود تحریم‌های خزانه داری آمریکا است.

طرح‌های متعددی در کمپ تیم‌های ملی برنامه ریزی شده است. طرح‌هایی که فیفا هم از آن اطلاع دارد. ساختمان اداری فدراسیون فوتبال که کلنگ آن یکی دو سال پیش خورده است، اما هنوز یک آجر هم روی آجر قرار نگرفته است. ترمیم چمن زمین شماره یک کمپ تیم‌های ملی و ...

و البته فیفا در سر بزنگاه و در یک جای مهم فدراسیون فوتبال ایران را متوجه رفتار اشتباهی که در پیش گرفته، کرد. انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ایران. تاکید فیفا بر این بود تا اساسنامه اصلاح نشد انتخابات نباید برگزار شود. اما اینروز‌ها و به دنبال تلاش فدراسیون فوتبال ایران برای اصلاح اساسنامه و حذف مقامات دولتی از مجمع عمومی همکاری فیفا هم با فدراسیون فوتبال ایران پر رنگ شده است. فیفا فدراسیون فوتبال را مطلع کرده که کار‌های اداری پرداخت ۲ میلیون دلار به حساب فدراسیون فوتبال در حال انجام است و به زودی این مبلغ به حساب فدراسیون فوتبال خواهد نشست و می‌تواند بخش زیادی از مشکلات فعلی فدراسیون فوتبال را حل کند. ضمن اینکه فیفا قول داده در پروژه‌های زیر ساختی به فدراسیون فوتبال ایران کمک خواهد کرد. همان طور که آخرین بار پروژه تعویض چمن مصنوعی کمپ تیم‌های ملی را انجام داد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: