پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرپرست تیم فولادخوزستان می‌گوید این باشگاه تمام امکانات برای میزبانی هرچه بهتر در ادامه مسابقات را آماده کرده و مشکلی از این بابت وجود ندارد.
​به گزارش خبرگزاری فارس، سید محمدعلوی در پاسخ به صحبت‌های سرپرست استقلال مبنی بر قرمز بودن وضعیت خوزستان و انجام بازی در استان دیگر گفت: واقعا نمی‌دانم چرا وقتی سازمان لیگ محل دیدار را مشخص کرده، دوستان قصد دارند تا با این مصاحبه‌ها مسئولان را تحت تاثیر قرار بدهند. آمادگی کامل میزبانی را داریم و امکانات استاندارد را برای میزبانی مهیا کرده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم تا امتیاز و حق میزبانی از ما به هیچ روشی گرفته شود.
وی ادامه داد: سوال من اینجاست که آیا وضعیت شهر تهران سفید است؟ تیم‌های تهرانی کجا میزبانی می‌کنند؟ مگر قرمز تهران و اهواز فرقی دارد؟ حتما می‌خواهند بگویند قرمز شما پر رنگ‌تر است. این بحث‌ها نیست و برای من جای تعجب دارد که چرا هنوز دوستان ما در تیم استقلال درباره این موضوع صحبت می‌کنند، از دوست عزیز و هم‌بازی سابقم آقای رمضانی می‌خواهم که تمرکزشان را روی تیم و میزبانی خودشان بگذارند چرا که باشگاه فولاد تمامی پروتکل ‌های بهداشتی را برای انجام مسابقات در نظر گرفته است.
سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: حق ما این است که در اهواز دیدار خانگی خود را انجام بدهیم. ورزشگاه خانگی ما آماده میزبانی لیگ‌برتر است و هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد. همه چیز به رعایت بازیکنان و کنترل مسئولان باز می‌گردد که در فرودگاه و هتل چگونه بهداشت تیمی و فردی را رعایت کنند.

وی یادآور شد: برای هر بازی اگر تیم‌ها مسیر فرودگاه، هتل و ورزشگاه را کنترل کنند مشکلی پیش نخواهد آمد. ما هم دوست نداریم برای کسی مشکلی پیش بیاید و سلامتی اولویت اول ما است. ان‌شاءالله که این ویروس ریشه‌کن شود و سلامتی به جامعه ما و دیگر جوامع دنیا بازگردد.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران درباره صحبت سرپرست استقلال درباره حضور هواداران در هتل و فرودگاه گفت: سوال من اینجاست آیا فقط تیم آن‌ها هوادار دارد یا اینکه هواداران در شهرهای دیگر رعایت می‌کنند و فقط در اهواز تجمع می‌کنند؟

علوی که با سایت باشگاه فولاد صحبت می کرد خاطرنشان کرد: این را باید بگویم که مسابقه در اهواز است و قطعا ما هوادار بیشتری در شهر خودمان داریم. همه هواداران فوتبال فهم و فهمیده خوزستانی وضعیت را درک می‌کنند و قطعا می‌دانند نباید تجمع کنند و به امید خداوند مشکلی پیش نخواهد آمد. چه مسابقاتی که در اهواز باشد و چه در شهر دیگری هواداران برای سلامتی خود و دیگر نفرات در هتل و فرودگاه حاضر نخواهند شد. ضمنأ تیم‌ها می‌توانند با همکاری فرودگاه از جایگاه ویژه وارد و خارج شوند تا مشکلی پیش نیاید.

علوی درباره وضعیت استان خوزستان نیز گفت: ان‌شاءالله  وضعیت استان روز به روز بهتر خواهد شد و تا شروع مسابقات با همت مردم و مسئولین وضعیت قرمز را پشت سر خواهیم گذاشت و این روزهای سخت را می‌گذرانیم. همه هدف ما این است تا بتوانیم با آمادگی کامل برای مسابقات آماده شویم و دل مردم خوزستان را شاد کنیم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: