پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، هادی کاظمی و سمانه پاکدل که مهمان برنامه امشو با اجرای مجید صالحی بودند، گفت و گوی جالبی داشتند، در بخشی از این گفت و گو مجید صالحی ماجرای دزدی سمانه پاکدل را افشا کرد که همین موضوع موجب حیرت هادی کاظمی همسر او شد.
 

 

بازیگری که پنهانی بازی کرد

[[[[[[[[[[[[[[[[[[+(1)

سمانه پاکدل متولد 26 مهر 1366 در اصفهان، بازیگر است. سمانه پاکدل فارغ التحصیل لیسانس رشته روانشناسی است، از دستیاری صحنه تئاتر به بازیگری تلویزیون و سینما رسیده است.

سمانه پاکدل در یک خانواده 5 نفری بدنیا آمد یک خواهر و یک برادر بزرگ تر از خود دارد، پدر و مادرش هر دو کارمند بودند.

سمانه+پاکدل

وی از کودکی علاقه‌مند به بازیگری بوده‌ است و تصمیم داشت تا رشته هنر را در پیش گیرد ولی با مخالفت خانواده اش روبرو می‌شود. سرانجام در سن ۱۷ سالگی و به دور از چشم والدینش تئاتر را آغاز کرد.

به گفته ی خود سمانه پاکدل جایگاه فعلی اش را مدیون مسعود رسام (تهیه کننده) است که وی را سال 88 به حسین سهیلی زاده برای حضور در سریال دلنوازان معرفی کرده استکه سمانه پاکدل با این سریال به شهرت رسید.

 

ازدواج دو هنرمند

198450_421

در برنامهٔ دورهمی که ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ از شبکه نسیم پخش شد، سمانه پاکدل خود را بسیار علاقه‌مند به ازدواج معرفی کرد و در مرداد ۹۷ با هادی کاظمی ازدواج کرد.

unnamed

هادی کاظمی متولد 13 آبان 1355،  هنرپیشه ایرانی است.

unnamed

هادی کاظمی از سال ۷۵ وارد تلویزیون شد اما با بازی در نقش «نظام دوبرره» در سریال شبهای برره برای عامه مردم شناخته شد. او از همان کار به نوعی تبدیل به یکی از اعضای ثابت گروه مدیری شد و تقریباً در همه کارهای بعد از «پاورچین» مدیری حضور داشت.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: