پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، سایت «voetbal۲۴» بلژیک امروز در گزارشی به نقل و انتقالات باشگاه آنتورپ پرداخت و حضور علیرضا بیرانوند در فصل جدید برای این تیم را بررسی کرد.

این رسانه بلژیکی نوشت: آنتورپ هنوز در نقل و انتقالات فعال است. این باشگاه هفته اخیر ژان بوتز، دروازه‌بان ۲۵ ساله موسکرون را به خدمت گرفت. اما این پایان ماجراجویی آنتورپ نیست چون می‌خواهد دروازه دیگری را نیز به خدمت بگیرد. با کمال تعجب آنتورپ قصد دارد علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ۲۸ ساله تیم ملی ایران را جذب کند. این باشگاه به نظر می‌رسید با جذب بوتز جانشین بولات برای فصل آینده را مشخص کرده اما حضور بیرانوند معادلات را بهم می‌زند.

آنتورپ برای جذب بیرانوند باید ۶۳۰ هزار یورو به باشگاه پرسپولیس پرداخت کند. این گلر ایرانی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی باید در فصل آینده با بوتز رقابت کند.

در پایان این خبر رسانه بلژیکی یک نظرسنجی برگزار کرد و از کاربرانش سوال کرد: بیرانوند یا بوتز به عنوان گلر یک آنتورپ انتخاب می‌شود؟ در پاسخ به این نظرسنجی ۸۰ درصد هواداران فوتبال بلژیک به بوتز رای دادند و تنها ۲۰ درصد معتقد بودند بیرانوند گلر اصلی می‌شود.

aSUTnQHBqUGz

 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: