پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وقتی یک تیم کلین شیت می‌کند یا یک گل می‌زند، یعنی همه با هم این کار را انجام می‌دهند و اینطور نیست که فقط یک شخص موفق بوده است.
​محمدحسین کنعانی‌زادگان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص وضعیت خودش، اظهار داشت: خداراشکر در دوران تعطیلی، تمرینات خیلی خوبی را با مربی اختصاصی خودم داشتم. برنامه‌ای که مربی بدنساز ما داده بود را به نحو احسن انجام دادم و زمانیکه تمرینات شروع شد، هم تست آمادگی جسمانی و هم تست پزشکی گرفتند که همه بچه‌ها شرایط خیلی خوبی داشتند. در کل شرایطم خیلی خوب است و آماده شروع بازی‌ها هستم.

وی درمورد بازی دوستانه در مقابل خوشه‌طلایی، گفت: سومین دیدار تدارکاتی ما بود که در هر بازی عملکرد بهتری داشتیم. با سرمربی حریف زمانی که کمک دنیزلی در پرسپولیس بود، کار کرده بودم و در آن زمان بود که اولین بازی‌ام را برای پرسپولیس انجام دادم. خوشه طلایی تیم خیلی خوبی است. آن‌ها دونده و جنگنده بودند. ما برای هماهنگی بیشتر بازی‌های دوستانه انجام می‌دهیم و خدا را شکر شرایط هر روز بهتر می‌شود.

مدافع پرسپولیس در خصوص وضعیت خط دفاع این تیم و اینکه تا قبل از تعطیلی لیگ، بهترین خط دفاعی محسوب می‌شد اما حالا با مصدومیت انصاری و جدایی احتمالی بیرانوند آیا شرایط خوب گذشته حفظ می‌شود، عنوان کرد: بیرانوند سه سال با پرسپولیس قهرمان لیگ شده و بهترین گلر ایران و آسیا بود. غیبت او می‌تواند خیلی تاثیرگذار باشد. محمد انصاری که در این چند سال واقعا زحمت کشید و آرزو می‌کنم هرچه سریعتر به میادین برگردد. اگر او قرارداد دارد که چه بهتر، اگر نه امیدوارم قراردادش را تمدید کنند تا روحیه بیشتری برای بازگشت داشته باشد. ما می‌دانیم بهترین دفاع را داریم اما دفاع تیمی فقط به عناصر دفاعی مربوط نمی‌شود.کل تیم، کار دفاع را انجام می‌دهند و در نهایت این ما هستیم که اجازه نمی‌دهیم توپ وارد محوطه جریمه شود.

وی ادامه داد: اگر دفاع تیممان قوی است، مربوط به یکی مثل من نیست. همه تیم خوب دفاع می‌کنند و همه ما در دفاع کردن قوی هستیم. وقتی یک تیم کلین شیت می‌کند یا یک گل می‌زند یعنی همه با هم این کار را انجام می‌دهند و اینطور نیست که فقط یک شخص موفق بوده، حتی اگر 3- 4گل هم در آینده دریافت کنیم می‌توانیم بهترین دفاع تاریخ لیگ را داشته باشیم و امیدواریم این اتفاق بیفتد.

کنعانی‌زادگان در خصوص تهدید بعضی تیم‌ها به کناره‌گیری از لیگ، عنوان کرد: این رفتار درست نیست. وقتی کل دنیا لیگ‌هایشان در حال برگزاری است و حتی فرانسوی‌ها از اینکه زود لیگ‌شان را تعطیل کردند پشیمان شده‌اند، فکر می‌کنم هرفردی مسائل بهداشتی را رعایت کند هیچ مشکلی برای خودش و خانواده‌اش پیش نخواهد آمد. باید در نظر داشت که زندگی ما فوتبالی‌ها، همین فوتبال است و کار دیگری بلد نیستیم. امیدوارم لیگ هرچه زودتر برگزار شود.

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس در خصوص بازی اول این تیم مقابل پیکان در صورت از سرگیری مسابقات لیگ برتر، اظهار داشت: از الان نمی‌توان درمورد بازی با پیکان صحبت کرد. یکی دو هفته تا آن بازی زمان مانده و ممکن است تا آن موقع هر اتفاقی پیش بیاید. واقعا هنوز نمی دانیم چه تصمیمی ممکن است تا بازی با پیکان پیش بیاید اما تمریناتمان را زیر نظر کادرفنی تا آن روز انجام می‌دهیم که به آمادگی کامل برسیم. امیدوارم با قهرمانی در لیگ بازهم دل هوادارانمان را شاد کنیم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: