پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، احمد راضی ستاره سابق تیم ملی عراق پیش از انتقال به اردن برای تکمیل معالجات مربوط به ویروس کرونا، درگذشت. گزارش‌ها حاکی است که روز گذشته و بعد از وخیم شدن وضعیت بیماری‌اش، راضی برای درمان آماده سفر به اردن می‌شود. جایی که خانواده اش در آن زندگی می کنند.

این بازیکن مطرح فوتبال عراق پیش از آنکه علائم آلوده شدن به ویروس کرونا را داشته باشد در بیمارستان بستری شده بود. یکی از وبسایت‌های عراقی به نقل از یک منبع پزشکی در بیمارستان اعلام کرده است: کاپیتان احمدراضی از تنگی نفس رنج می‌برد و علائم مرتبط با ویروس را نشان می‌داد. این امر مستلزم انتقال او به بیمارستان و قرار گرفتنش در دستگاه اکسیژن بود.

491868_789

مرگ احمدراضی چند هفته پس از درگذشت علی هادی بازیکن سابق تیم ملی عراق به دلیل ویروس کرونا بود که این نیز علیرغم وضعیت خوب او قبل از بستری شدن در بیمارستان رخ داد. گفتنی است راضی یکی از افسانه‌های فوتبال عراق به حساب می‌آید. او تنها گل عراق در تاریخ جام جهانی را در جام جهانی ۱۹۸۶ مکزیک و برابر بلژیک به ثمر رساند.

او همچنین در بازی‌های انتخابی جام جهانی ۱۹۹۴ و در مسابقه‌ای که تیم عراق توانست با نتیجه دو بر یک ایران را شکست بدهد یکی از گل‌های تیم ملی کشورش را به ثمر رساند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: