پایگاه خبری خانه فوتبال:

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درباره حواشی اخیر این روزهای فدراسیون صحبت کرد.
​به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی دادرس عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درباره آخرین شرایط فدراسیون و بازگشت علی کفاشیان عنوان کرد: مسئول روابط عمومی فدراسیون فوتبال گفتند حکم آقای کفاشیان و کم شدن محرومیت هیچ وقت روی سایت فدراسیون کار نشد و فقط اعلام کردند 4 سال بخشیده شد. من از رفتار آقایان تعجب می کنم. باید ببینیم 4 سال از حکم ایشان کم شده یا تبرئه شدند. 
دادرس در ادامه گفت: 6-7 ماه پیش جلساتی داشتیم و از آقای کفاشیان و ترابیان دعوت کردیم که درباره محرومیت‌شان توضیح دادند. به مرور اعلام احکام طولانی شد و اعلام شد بازرسی کل کشور نظراتی داشته و در واقع به نحوی پرونده را به منزلشان بردند! فدراسیون دفتر دارد اگر هم با من اختلاف دارید درست نیست که جلسات مربوطه خارج از فدراسیون برگزار شود البته من نمی دانم حکم عادلانه بوده یا خیر و این نظر کارشناسی است.

عضو کمیته استیناف اظهار داشت: آن شرکت کلاهبرداری که سر خیلی از فدراسیون‌ها را هم کلاه گذاشته بود در نوع خودش جالب بود. ما در آن جلسه از آقای کفاشیان این سوال را درباره اینکه چرا از آن شرکت کلاهبردار شکایت نشد پرسیدیم و جواب های ایشان مکتوب شد. حتی اطلاعات تکمیلی محرمانه ای در ادامه به ما ابلاغ شد اما چون پرونده دیگر در دست من نبود من واقعا اطلاعی ندارم که در ادامه جزییات پرونده به چه صورت پیش رفت اما هیچ انتقادی به کم شدن حکم آقای کفاشیان ندارم. فقط ابهام این است که چرا در سایت فدراسیون این خبر اعلام نشد. 

دادرس اضافه کرد: از من خواهش کردند در کمیته استیناف به کار خودم ادامه دهم باید ببینیم در ادامه چه پیش می آید. ای کاش آقای صالحی هم روی خط می امدند و توامان با بنده صحبت می کردند تا ابهامات بیشتر برطرف می شد. همین جا به آقای صالحی می گویم چرا غیر قانونی مصاحبه کردید و آن ادبیات را درباره من به کار بردید. شما که دم از قانون می زنید چرا خودتان غیر قانونی عمل کردید؟ 

دادرس در برنامه از فوتبال چه خبر رادیو ورزشگفت: در رای گیری های ما عموما دموکراسی حاکم بود. اینکه امضای من پای حکم بخشش آقای کفاشیان نیست از لحاظ حقوقی ایرادی ندارد و اینکه به دلخواه من را به جلسات دعوت نمی کنند غیر قانونی نیست اما غیر اخلاقی است. 4 نفری که حضور دارند باهم خیلی روابط صمیمانه ای دارند و جالب است که یک نفر از این 4 نفر با وساطت بنده به فدراسیون بازگشت اما اکنون علیه من است. چشم و گوش مطبوعات و رسانه ها در این موارد اگر باز شود جلوی خیلی از فسادها گرفته خواهد شد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: