پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، نقل و انتقالات لیگ بلژیک پس از اعلام پایان فصل گذشته ژوپیر لیگ با هیجان بسیار زیادی دنبال می‌شود و بازیکنان ایرانی هم در رسانه‌های بلژیکی مورد توجه قرار دارند. وبسایت «voetbalbelgie» در خبری اختصاصی وضعیت کاوه رضایی مهاجم ملی پوش ایرانی که تحت قرارداد کلوب بروژ به صورت قرضی در شارلروا به میدان رفت را بررسی کرد و شرایط او را پیچیده دانست.

آنطور که این وبسایت نوشته، باشگاه کلوب بروژ که با ۵ میلیون یورو این بازیکن را به خدمت گرفت، نتوانست استفاده خوبی از او ببرد و به همین خاطر رضایی را به شارلروا قرض داد، اما کاوه با ثبت ۱۲ گل و ۴ پاس گل ارزش‌های خود را در تیم سابقش نمایان کرد. اما با این حال شاید کلوب بروژ ریسک نکند و او را بفروشد.

این در حالی است که شارلروا قصد دارد همچنان مهاجم ایرانی را به صورت قرضی نگه دارد، اما درخواست کلوب بروژ فروش قطعی اوست. پیش‌تر موجی بیات که ارتباطات گسترده‌ای در باشگاه نانت فرانسه دارد، سعی کرد که کاوه رضایی را به این باشگاه منتقل کند، اما واکنش هواداران چندان مثبت نبود و حالا همه چیز به هیئت مدیره واگذار شده است.

در این بین، اما پای رویال آنتورپ هم به ماجرا باز شده و پیشنهادی از سوی این باشگاه به دست کاوه رضایی رسیده است. هرچند که با حضور ام بوکانی شاید کاوه شانس چندانی برای حضور فیکس در این تیم نداشته باشد، اما در گزارش دیگری که برای نقل و انتقالات لیگ بلژیک در دست هست، او به همراه علیرضا بیرانوند، ادمیلسون جونیور ستاره الدحیل و ناصر چادلی ستاره موناکو در فهرست گزینه‌های احتمالی خرید این باشگاه قرار گرفته است.

496293_341

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: