پایگاه خبری خانه فوتبال:

علیرضا نیکبخت واحدی بازیکن اسبق فوتبال است.نیکبخت واحدی در استقلال مشهور شد.نیکبخت واحدی در یک عمل یاغیگرایانه به پرسپولیس هم پیوست.او در تیم ملی به مربیگیری بلاژویچ بزرگ از اعضا تیم ملی بود.نیکبخت واحدی در اواخر فوتبال و بعد از آن حواشی زیادب داشته و سوژه فضای مجازی هم شده است.ازدواج علیرضا نیکبخت واحدی غافلگیرکننده بوده است.

علیرضا نیکبخت واحدی

عکس عروسی علیرضا نیکبخت واحدی

پیشکسوت استقلالی ها در ایام قرنطینه مراسم ازدواجش را برگزار کرده بود و به تازگی عکس های از این مراسم در فضای مجازی منتشر شده است. در ادامه عکس های عروسی علیرضا نیکبخت واحدی را در پرین وی مشاهده کنید.

علیرضا نیکبخت به تازگی ازدواج کرده و زندگی پر زرق و برقی را با همسرش آغاز کرده است.

گفته شده است همسر علیرضا نیکبخت واحدی در عرصه مدلینگ فعالیت دارد.

علیرضا نیکبخت واحدی

عکس های زیر به تازگی در اینستاگرام منتشر شده است که مربوط به جشن عروسی علیرضا نیکبخت است.

گفته می شود همسر جدید نیکبخت واحدی ارایشگر می باشد و در حرفه آرایشگری و گریم فعالیت دارد و خودش نیز مدرسه فوتبال دارد که فعلاً به خاطر کرونا تعطیل است.

علیرضا نیکبخت واحدی

علیرضا نیکبخت واحدی پدر شد

علیرضا واحدی نیکبخت بعد از ازدواج در یک مصاحبه تصویری تلفنی با همسرش صحبت کرد و هردو در یک چالش شرکت کردند.

نیکبخت واحدی در روز عروسی همسرش را سوپرایز کرد و در شرایط کرونایی ازدواج کردند و به تازگی خبر پدر شدنش را رسانه ای کرد.

فعالیت مدلینگ آقای فوتبالیست

او در مدلینگ فعالیت دارد و به عنوان مدل تبلیغاتی با برندهای معروف همکاری دارد. وی تجربه بازیگری نیز دارد و از طریق خانم سپیده میرحسینی برای حضور در یک فیلم کوتاه به عنوان مدل و مانکن انتخاب شده بود که قرار بود در جشنواره کن به نمایش دربیاید.

علیرضا نیکبخت واحدی

 

زندگی ورزشی علیرضا نیکبخت واحدی

علیرضا واحدی نیکبخت متولد ۹ تیر ۱۳۵۹ در مشهد است. او بازیکن سابق و مربی فوتبال اهل ایران است که در پست هافبک چپ بازی می‌کرد. بازی‌های خوب موجب درخشش نیکبخت در مسابقات آموزشگاهی شد و سر از تیم باشگاهی راوند درآورد و بعد از ۲ ماه تمرین، در اولین مسابقه باشگاهی در سطح جوانان مقابل ابومسلم، معتبرترین تیم فوتبال خراسان، به میدان رفت.

ابومسلم

پیروزی ۳–۱ در آن مسابقه دعوت شدن به پوشیدن پیراهن راه راه مشکی و قرمز ابومسلم را برایش به ارمغان آورد. در تیم ابومسلم، در همان اولین مسابقه در لیگ سال ۱۳۷۷، درخشید و به تیم ملی جوانان دعوت شد.

 

ورود به استقلال

او پس از گذراندن یک دوره موفق در تیم ابومسلم خراسان و مطرح شدن در سطح اول فوتبال ایران در سال ۱۳۷۸ به تیم باشگاه استقلال پیوست.

انتقال به پرسپولیس

نیکبخت پس از قهرمانی استقلال در لیگ برتر فصل ۸۵–۸۴ تغییراتی در کادر فنی این تیم شکل گرفت و قبل از آغاز فصل بعدی مسابقات به دلایلی که هرگز هیچکدام از طرفین صریحا آن را بیان نکردند واحدی‌نیکبخت به دلیل آنچه که عدم تلاش باشگاه استقلال در حفظ خودش بیان کرد، بعد از نزدیک به ۸ سال حضور در تیم استقلال به تیم پرسپولیس پیوست.

علیرضا نیکبخت واحدی

حضور در دربی

علیرضا واحدی‌نیکبخت جمعاً در ۱۹ دربی بازی کرده‌است. او بعد از علی پروین که با ۲۰ بازی رکورددار حضور در دربی است با ۱۹ حضور در رتبه دوم بازی در دربی بزرگ ایران قرار دارد

نیکبخت فقط یکبار با پیراهن پرسپولیس در دربی ۶۲ موفق به گلزنی شده‌است

منبع:رکنا

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: