پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، در حالی که اصل این بود؛ چرا تیمی که باید برای بقا در جدول بازی‌ها تلاش می‌کند با ۷ گل شکست می‌خورد؟ شاید این تیم سقوط به لیگ ۲ را باور کرده و از این پس در برابر حریفان بی‌انگیزه بازی می‌کند و شکست می‌خورد!

به هر صورت بعد از این بازی ادعای عجیبی مطرح شد! می‌گویند ۷ بازیکن تیم علم و ادب به کرونا مبتلا بوده و در چنین شرایطی به میدان رفته‌اند! گفته می‌شود یکی از بازیکنان هم به دلیل سرفه‌هایی که در جریان بازی داشت توسط سرمربی تعویض شده است. البته طبق قانون و پروتکل‌های بهداشتی برگزاری بازی‌ها بازیکن کرونایی نباید در ترکیب تیم به میدان برود، اما علم و ادبی‌ها مدعی شده‌اند نتایج تست پزشکی بعد از بازی به دست آن‌ها رسیده است و به واقع بعد از مسابقه متوجه شده‌اند ۷ بازیکن آن‌ها مبتلا به کرونا بوده‌اند. آن‌ها حتی از سازمان لیگ خواسته بودند اجازه دهند نتایج تست پزشکی مشخص شود و بعد از این برای بازی با آلومینیوم اراک برنامه‌ریزی کنند که سازمان لیگ این درخواست را قبول نکرد که این ادعای باشگاه علم و ادب تبریز است. هر چند که تست‌ها باید زودتر از نزدیک به زمان برگزاری بازی‌ها از تیم گرفته می‌شد و نتایج در اختیار سازمان لیگ قرار می‌گرفت.

هراتیان، مدیر پزشکی مرکز ایفمارک سازمان لیگ، در این باره می‌گوید: «تا این لحظه این باشگاه هیچ مستنداتی برای صحبت‌هایشان به ما ارائه نکرده‌اند و فقط این خبر را در رسانه‌ها خوانده‌ایم. در صورتی که این باشگاه مستنداتی در خصوص ابتلای بازیکنانش به کرونا ارائه کند، در کارگروه مبارزه با ویروس کرونا این مستندات مطرح خواهد شد و پس از بررسی در موردش تصمیم‌گیری می‌شود، اما تاکنون این باشگاه فقط ادعای رسانه‌ای داشته و به صورت مکتوب چیزی اعلام نکرده است.»

در این بین یک نکته مهم مجهول است؛ تیم‌ها باید زودتر از شروع برگزاری بازی نتایج تست پزشکی را به فدراسیون فوتبال اعلام می‌کردند و اگر بازیکنان علم و ادب نتایج تست خود را به فدراسیون فوتبال ارائه نداده بودند چگونه مجوز برگزاری این بازی صادر شد؟

چنین نتایجی به طور حتم در لیگ یک عجیب است و به طور حتم برخی تیم‌ها که به دنبال رقابت سالم برای موفقیت هستند را دچار دلسردی خواهد کرد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: