پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، مرتضی جامی در صفحه فیس بوک خود در این زمینه نوشت:

«رسانه های پرتغالی این روزها و با درخشش مهدی طارمی در بازی‌های اخیر تیم ریوآوه، از انتقال قطعی وی به باشگاه صدر جدولی بنفیکا در فصل آینده خبر می‌دهند. در همین رابطه، روزنامه ورزشی رکورد -Record- پرتغال با چاپ عکسی از مهدی طارمی در صفحه اول شماره روز جمعه 13 تیرماه خود، اعلام کرد که طارمی با قرادادی 10 میلیون یورویی فصل  بعدی برای بنفیکا بازی خواهد کرد. با این حال، آنتونیو سیلوا کامپوش رئیس باشگاه ریوآوه هنوز هیچ چیز را قطعی نمی داند و  موضوع را به امضای قرارداد در پایان فصل جاری موکول کرده است.

درخشش طارمی در اولین فصل حضور در لیگ برتر فوتبال پرتغال و فوتبال اروپا، او را به مهاجمی پرآوازه و البته خطرناک برای تیم های حریف تبدیل کرده است. به همین دلیل تیم های مدعی در پرتغال از جمله بنفیکا، اسپورتینگ لیسبون و پورتو و تیم های مطرحی از باشگاه های انگلیس، ایتالیا، بلژیک و اسپانیا به دنبال جذب وی بر آمده اند  اما به نظر می رسد تیم پر طرفدار بنفیکا در این رقابت موفق تر بوده است.

مهدی طارمی بازیکن ارزشمند تیم ملی کشورمان، در طول فصل جاری لیگ فوتبال پرتغال که همانند دیگر لیگ های اروپائی به دلیل شیوع کرونا به مدت سه ماه تعطیل شده بود، در 32 بازی تیمش مقابل حریفان حضور یافته و 16 گل به ثمر رسانده است.

امیدواریم او بتواند در فصل آینده نیز در مقابل هواداران متعصب باشگاه سرخ پوشان پرتغالی خوش بدرخشد و به موفقیت هایش ادامه دهد. در این صورت عنوان آقای گلی مسابقات باشگاه های پرتغال در فصل آینده در انتظار این لژیونر خوش اخلاق ایرانی خواهد بود.»

61672737

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: