پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، جوسپ ماریا بارتومئو شایعاتی که اخیراً درباره تمایل مسی به ترک بارسلونا به خاطر اختلاف‌نظر با کادر فنی تیم منتشر شده است را بی‌اساس دانست. رادیو کادرناسر اسپانیا چندی پیش اعلام کرد که مسی به دلیل نارضایتی از عملکرد مدیران باشگاه بارسلونا به آنها گفته که در پایان فصل آینده نوکمپ را ترک می‌کند.

بارتومئو در این باره گفت: من نمی‌خواهم وارد جزئیات شوم اما مسی بارها گفته است که می‌خواهد در بارسلونا بازنشسته شود. ما هم الان مسابقات‌مان تمرکز داریم و با بسیاری از بازیکنان‌مان برای تمدید قرارداد وارد مذاکرده شده‌ایم. مسی هم می‌خواهم ادامه بدهد و می‌خواهد این دوران بازی‌اش را تمام کند. البته هنوز سال‌های زیادی تا بازنشستگی او مانده است و ما می‌توانیم برای مدتی طولانی ازتماشای بازی‌هایش لذت ببریم.

بارتومئو سپس به قضاوت جنجالی VAR در بازی رئال مادرید و بیلبائو و اعلام یک پنالتی دیگر توسط کمک داور ویدئویی به سود رئالی‌ها واکنش نشان داد و گفت: من بازی رئال و بیلبائو را دیدم. یک برد دیگر برای رئال مادرید. پیام ما که می‌خواهم تکرارش کنم و البته باعث تأسف من می‌شود این است که VAR آن سطح و کیفیتی که ما انتظار داشتیم را ندارد. از زمان از سرگیری مسابقات خیلی کم پیش آمده که VAR قضاوت کرده باشد و به نظر می‌رسد که همیشه هم دارد به سود یک تیم رأی صادر می‌کند. واقعیت این است که بازهای زیادی از این تیم دیده‌ام که VAR‌ به نفعش قضاوت کرده است. به وقتش درباره این موضوع هم با فدراسیون فوتبال صحبت خواهیم کرد. VAR‌ قرار بود که به داوران کمک کند اما در هفته‌های اخیر همه دنیا دیده‌اند که چقدر ناعادلانه قضاوت کرده است.

بارتومئو سپس درباره آینده کیکه ستین سرمربی بارسلونا هم اظهار داشت: شایعات درباره ستین هم به وجود آمده است که آنها هم کاملاً کذب هستند. کیکه از حمایت کامل ما برخوردار است. ما تا هفته آخر لیگ می‌جنگیم و بعد هم لیگ قهرمانان را داریم. من بارسلونا را تیم پویا می‌بینم که راه‌های زیادی برای گلزنی دارد.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: