پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، بشار رسن یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس در این سه فصل اخیر بوده است. این بازیکن عراقی در دوران برانکو به پرسپولیس آمد و چه با این مربی کروات و چه با کالدرون و گل محمدی توانسته بازیکنی کلیدی و تاثیرگذار برای تیم باشد.

سایت المیادین عراق در گزارشی به ستایش بشار رسن پرداخت و البته تاکید کرد که او برای فصل بعد دوست دارد در فوتبال اروپا بازی کند.

المیادین نوشت: بشار رسن از ابتدای فصل جاری لیگ ایران توانسته عملکرد خوبی در ترکیب پرسپولیس داشته باشد و نمایش درخشان او همچنان در تیم ادامه دارد. او چه در ترکیب اصلی باشد و چه روی نیمکت همواره از بازیکنان مورد اعتماد یحیی گل محمدی در ترکیب پرسپولیس بوده و توانسته عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

این روزنامه در ادامه نوشت: بشار رسن در دو دیدار اخیر پرسپولیس برابر پیکان و شاهین بوشهر به عنوان بازیکن جایگزین به میدان رفت و توانست در کسب ۶ امتیاز برای تیمش نقش داشته باشد. او طبق اعلام روزنامه‌های ایرانی از فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۸ تا کنون بهترین بازیکن خارجی پرسپولیس بوده است. او امیدوار است که بتواند با پرسپولیس برای چهارمین فصل پیاپی قهرمانی در لیگ برتر را به دست آورد تا با قهرمانی از لیگ ایران برود چرا که او دوست دارد فصل بعد در فوتبال اروپا بازی کند.

المیادین در ادامه نوشت که کاتانچ، سرمربی تیم ملی فوتبال عراق بازی‌های بشار در لیگ ایران را دنبال می کند و همچنان او را به تیم ملی دعوت خواهد کرد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: