پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، حمید عبداللهی، مربی تیم فوتبال پارس جنوبی درباره‌ی صحبت‌های سعادتمند مدیرعامل استقلال در خصوص بازی مجدد با پارس جنوبی جم اظهار کرد: استقلالی‌ها سازمان لیگ را تحت فشار قرار دادند که بازی را دوباره برگزار کند، اما قانون می‌گوید سه امتیاز بازی باید برای ما باشد. مدیرعامل استقلال گفته بود کرونایی‌های تیم‌شان به ۲۵ درصد رسید در حالی که اینطور نبود و حتی با این شرایط هم باید با بازیکنان امید خود می‌آمدند. مدیرعامل از همه چیز خبر داشت چرا که منصوب وزارت ورزش است.

او ادامه داد: سعادتمند جوری صحبت می‌کند که انگار او همه چیز را چیده است. ما با هفت بازیکن مصدوم به تیم‌های مقابلمان احترام می‌گذاریم و به زمین می‌رویم. جوری برخورد می‌کنند که انگار ما اسرائیلی هستیم و ایرانی نیستیم. انگار تصمیم گیرنده استقلال است و اگر خلاف این باشد همه می‌آیند و توهین می‌کنند. همه ما را متهم می‌کنند، اما جریان این بازی به آن شکل نیست که همه می‌گویند. پیشکسوتان استقلال در برنامه‌های تلویزیونی بدون این‌که اطلاعاتی داشته باشند صحبت می‌کنند و نمی‌دانند چه چیزی درست یا غلط است و واقعیت ماجرا چیست.

مربی پارس جنوبی جم درباره تساوی ارزشمند تیم پارس جنوبی مقابل سپاهان گفت: شرایط مان حتی با مصدوم‌هایمان هم در این بازی بد نبود. همه می‌دانند سپاهان چقد قوی است و می‌تواند بعد از پرسپولیس قهرمان لیگ باشد، اما تیم ما از روش بازی آن‌ها اطلاع داشت و توانستیم به خوبی سپاهانی‌ها را مهار کنیم و نتیجه خوبی در خارج از خانه کسب کنیم. بعد از بازی باز هم مصدوم دادیم، اما به هر حال شرایط روحی تیممان خوب است، ولی محدودیت داریم. در بازی با سپاهان مجبور شدیم از سه بازیکن جوان در زمین استفاده کنیم و فقط محدودیت بازیکن داریم.

او در خصوص اعتراضاتش در کنار زمین در بازی با سپاهان و واکنش سپاهانی‌ها گفت: جو بازی خراب شد و فقط روی صحنه پنالتی اعتراض کردم، اما بی احترامی نکردم و از داور هم کارت گرفتم. فشار روی هر دو تیم زیاد بود و همانجا هم از امیر قلعه‌نویی عذرخواهی کردم.

عبداللهی در پایان اضافه کرد: اگر مسئولان استان کمک کنند تیممان در لیگ ماندگار خواهد شد. از نظر فنی شرایطمان بد نیست و در بازی با نفت آبادان هم لایق باخت نبودیم، اما مشکلات تیم بسیار زیاد است و اگر پارس جنوبی حمایت شود قطعا در لیگ می‌ماند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: