پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی بارسلونا اعتراف کرد که سفیدپوشان پس از بازگشت فوتبال بهتر از تیمش عمل کردند.
به گزارش ایسنا، بارسلونا پنج‌شنبه شب در هفته سی و هفتم لالیگا در حالی به مصاف اوساسونا می‌رود که هنوز روی کاغذ شانس قهرمانی دارد. کیکه ستین پیش از این دیدار گفت: در ابتدا باید ما رقابت خود را حفظ کنیم و تلاش کنیم در بازی پیش رو پیروز شویم. سپس به بقیه بازی‌ها نگاه کنیم. چه شانس برای قهرمانی داشته باشیم چه نداشته باشیم باید بهترین بازی خود را به نمایش بگذاریم. اوساسونا فصل عالی را به ثبت رساند. 

سرمربی بارسلونا در ادامه اظهار کرد: ما هنوز لالیگا را از دست نداده‌ایم چون هر اتفاقی ممکن است رخ دهد؛ اما فتح لالیگا در چنین شرایطی خیلی سخت است. ما سه تساوی کسب کردیم و رئال مادرید اگر قهرمان شود شایسته این عنوان خواهد بود.‌ آن‌ها بهتر از ما کار کردند و به همین خاطر شانس قهرمانی‌شان بیش‌تر است. با این حال ما تا پایان تلاش می‌کنیم.

سرمربی اسپانیایی افزود: من یکی از اعضای تیم هستم. مسوولیت خود را به عهده می‌گیرم اما همه چیز با من نیست. همیشه برای پیدا کردن مقصر سرمربی را می‌بینند. من احساس نمی کنم کارها را به این بدی انجام داده باشم. حریف (مادرید) شایستگی بیش‌تر داشت که توانست همه بازی‌ها را با پیروزی به پایان برساند.

لیونل مسی برای کسب عنوان پیچیچی (بهترین گلزن لالیگا) تلاش می‌کند. او رکورد پاس گل در یک فصل را به خود اختصاص داد. ستین درباره ستاره تیمش گفت: او در وضعیت خوبی به سر می‌برد. حقیقت دارد که شاید برخی رکوردها را مانند سال‌های گذشته به نام خود ثبت نکرده است. با این حال همه می‌دانیم مسی چه کسی است. او نیاز به معرفی ندارد. او بازیکن فوق‌العاده‌ای است. 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: