پایگاه خبری خانه فوتبال:

پسر عقاب آسیا در ماریتیموی پرتغال به دنبال افتخار آفرینی است و به تازگی استایل جدیدی برای خود انتخاب کرده و به قول امروزی ها جوان پسند شده است. 

مدل موی امیرعابدزاده

امیر عابدزاده پسر دروازه بان محبوب کشورمان که در لیگ فوتبال پرتغال بازی می کند اخیرا عکسی از خود در شبکه اجتماعی منتشر کرده که سوژه کاربران شده است. عابدزاه موهای خود را با یک رنگ روشن تغییر داده است.

امیر عابدزاده با انتشار عکسی با استایل جووان پسند خود در صحفه شخصی اش نوشت : هیچ‌ سمی یه مثبت اندیشو نمیکشه و هیچ دوایی آدم منفی رو خوب نمیکنه.

عکس منتشر شده توسط عابدزاده

8iyJKM3P6TyV

پسر عقاب آسیا در پرتغال

عابدزاده از سال ۲۰۱۶ که به فوتبال پرتغال رفته ، با تلاش و ممارست توانسته روند کاملا مثبت و صعودی را داشته باشد. او از رده های پایین تر شروع کرد و توانست بعد از یک فصل حضور بدون بازی کردن در بارینزه به ماریتیمو پیوست. در فصل ۲۰۱۷ در ماریتیمو در ۲۵ بازی روی نیمکت نشست اما سرانجام فرصت بازی پیدا و تا پایان فصل درون دروازه این تیم ایستاد.

در فصل ۲۰۱۸ در حالی دروازه بان اصلی ماریتمو بود که تیم نتایج بسیار بدی می گرفت و از ۱۴ مسابقه در ۹ بازی شکست خورد. او اما به همراه تیم ملی به روسیه رفت و در بازگشت دیگر فرصت بازی پیدا نکرد.

مدل موی امیرعابدزاده

7oWS7LfnVRpv

او اما یک بازیکن کاملا پرتلاش و اهل تمرین است و این نیمکت نشینی ها باعث شد که او برای بازگشت به ترکیب اصلی تلاش بیشتری کند. او در این فصل ۵ بازی اول را روی نیمکت نشست اما از هفته ششم کار را دوباره گرفت و دروازه بان اول ماریتیمو شد. رسانه های پرتغالی اینروزها از او به عنوان بهترین بازیکن ماریتیمو نام می برند.

مدل موی امیرعابدزاده و مهدی طارمی

DR0sTgl31E6X

امیر عابدزاده با موهای رنگ کرده و استایلی جوان پسند و مهدی طارمی در همان قالبی که می‌ شناختیم؛ ساده و عرق‌ کرده همراه با لبخندی که زیر پوست صورت‌اش پنهان است.

این قابی است که از رقابت های این هفته لیگ فوتبال پرتغال برای ما به یادگار مانده است؛ عکسی در پایان رقابت ۹۰ دقیقه‌ای ریوآوه برابر ماریتیمو که احساس دوگانه‌ای نسبت به آن داشتیم. از یک طرف در انتظار گلزنی ادامه‌دار مهدی طارمی و از طرف دیگر اینکه امیرعابدزاده برای چهارمین بازی متوالی دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

آنچه که از عکس پیداست پیروزی امیر در این دوئل شخصی دو ستاره ایرانی در لیگ فوتبال پرتغال است؛ او دستکش‌ها را در آورده و دستش را به شانه مهدی طارمی ستاره تیم ملی انداخته و جلوی دوربین ژست گرفته است.

مهدی طارمی که در این فصل یکی از بهترین بازیکنان لیگ پرتغال بوده مدافع سرسخت و دروازه بان تیم ماریتیمو کاری از پیش نبرد و همانطور که در بریده روزنامه های پرتغالی مشخص است، در مسابقه‌ای که امیر به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد مجبور شد که به گلزنی‌های ادامه‌دارش در لیگ استراحتی کوتاه بدهد

اما شاید این گل نزدن برای خود او هم خیلی آزار دهنده نبود چرا که در دروازه تیم مقابل بازیکنی ایستاده بود که سابقه صمیمیت‌اش با او به جام جهانی و البته قبل‌تر از جام جهانی بر می‌گردد.

طارمی و امیر هر دو در پوشیدن پیراهن پرسپولیس، بازی در تیم‌های ضعیف‌تر برای اثبات در فوتبال ایران و همچنین حضور در فوتبال پرتغال وجه مشترک دارند؛ اگر چه کار برای امیر سخت‌تر از طارمی است و او در پستی باید خود را نشان دهد و بهترین باشد که حتی یک اشتباه در هر بازی می‌تواند پرونده حرفه‌ای او را با مشکلی به اسم نیمکت نشینی مواجه کند.

در عین حال نکته مشترک دیگر این دو ستاره ایرانی، سکوت چندماهه آن‌ها در کوران مسابقات فوتبال این لیگ معتبر اروپایی است؛ امیر عابدزاده مدتهاست که لب به گفتگو باز نکرده و مهدی طارمی فقط یکبار در یک گفتگوی اینستاگرامی با سردبیر ورزش سه حاضر شده و درباره شرایط و موقعیت‌اش به گفتگو نشسته است. این تمرکز و کم‌حاشیه بودن از دلایل موفقیت فوق‌العاده‌شان در فصلی است که آرام آرام به انتهای‌اش نزدیک می‌شویم.

فصلی که ممکن است پایان‌اش با یک شروع دو تازه برای این دو همراه باشد؛ چیزی که آن‌ها در پی‌اش می‌گردند: پیشرفت. یکی در قفس توری و دیگری بی‌تاب به پاشنه چرخاندن همه دروازه‌های دنیا.

آخرین خبر , ورزش سه

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: