پایگاه خبری خانه فوتبال:

شبنم قلی خانی به روی پل معلق شهر هیر رفته است. شبنم قلی خانی بازیگر خیلی خوبی است. شبنم قلی خانی کارهای زیادی را بازی کرده است و خاطرات زیادی از او در ذهن مخاطبان به جا مانده است.شبنم قلی خانی در 19 آبان 1356 در تهران متولد شد.شبنم قلی خانی :برای اینکه بتوانید با آدم های حسود رابطه بهتری برقرار کنید، بهتر است با آن‌ها گفتگوی دوستانه داشته باشید. هر چیزی را که باعث آزارشان می‌شود، مخفی نگهدارید. وقتی کسی از دیدن موفقیت شما خوشحال نمی‌شود، دلیلی ندارد بخواهید مدام از موفقیت‌های خود برای او بگویید.در عوض بر روی موضوعاتی تمرکز کنید که بین شما مشترک است. برای مثال هر دو به ورزش کردن یا گوش دادن به موسیقی لذت می‌برید. پس روی همین کارها متمرکز شوید. به طور کلی هر کاری را که باعث بهبود روابط می‌شود، انتخاب کنید. با آرزوی سلامتی برای حسودان همیشه در صحنه

عکس جدید شبنم قلی خانی را می بینید:

شبنم قلی خانی

عکس جدید شبنم قلی خانی با موها و عینک جدید+متن جالب

شبنم قلی خانی با انتشار عکسی در طبیعت متنی جالب منتشر کرد و نوشت:با آرزوی سلامتی برای حسودان همیشه در صحنه

 
عکس جدید شبنم قلی خانی با موها و عینک جدید+متن جالب

 

شبنم قلی خانی

 

شبنم قلی خانی دارای دیپلم ریاضی فیزیک است و در دانشگاه در رشتهٔ تئاتر قبول شد و گرایش طراحی صحنه را برگزید. او در دانشگاه در رشتهٔ تئاتر پذیرفته شد و گرایش طراحی صحنه را برگزید. چندی بعد، در کنکور کارشناسی ارشد در گرایش کارگردانی تئاتر مشغول به تحصیل شد و هم اکنون فارغ التحصیل شده است. او از سال ۲۰۰۴ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد ایران بود و به آموزش بازیگری و تئاتر می پرداخت. شبنم قلی خانی همچنین بازیگری به کودکان را برای چند سال در یک مؤسسهٔ فرهنگی تدریس می کرد.

 

شبنم قلیخانی

به دلیل کار شخصی همسرش و ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رشته کارگردانی تئاتر از آغاز سال ۱۳۹۲ به  استرالیا  نقل مکان کرد و هم اکنون به ایران بازگشته و زندگی می کند.

 

ازدواج و همسر شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی

خانم شبنم قلی خانی درسال 1386 ازدواج کرده و هم اکنون صاحب یک دختر بنام شانا می باشد. او درباره ماجرای آشنایی خود با همسرش و همچنین ازدواج شان میگوید:خواهر مـن و خواهر همسرم رضا «کـه از مـا بزرگتر هستند» باهم دوست بودند، آنها نقشه کشیده بودند کـه مـن و رضا بـه طریقی باهم آشنا شویم.

مـن در زمان تحصیلات دانشگاهی ام، دریک بازه ای نیاز بـه ماکت داشتم، از آن جا کـه خودم چیزی بلد نبودم، خواهرم گفت دوستی دارد کـه برادرش در رشته معماری تحصیل می کند و میتواند بـه مـن کمک کند. و این آغاز آشنایی مـن و همسرم بود کـه در انتها بـه ازدواج مان ختم شد.

مراسم خواستگاری شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی درباره مراسم خواستگاری اش می گوید:سنتی و البته رسمی برگزار گردید و خداروشکر همه ی چیز خوب پیش رفت. دختر شبنم قلی خانی درسال 1394 متولد شده اسـت.

تصاویری دیگر از شبنم قلی خانی را می بینید:

شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: