پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، یکی از رشته های پر طرفدار ورزشی در سراسر جهان فوتبال است. این ورزش به حدی پر طرفدار است که همه ساله بسیاری از افراد از خردسالی تا جوانی به دنبال یادگیری آن بوده و در آکادمی های فوتبال مختلف ثبت نام می کنند تا بتوانند فوتبال حرفه ای خود را در مقاطع سنی مختلف شروع کنند. 

به طور کلی تیم های فوتبال در سراسر جهان در رده های سنی مختلف تیم های پایه مختلفی داشته و بر روی بازیکنان آینده خود سرمایه گذاری های بسیاری انجام میدهند. به طور کلی سه رده سنی اصلی در تیم های پایه ای فوتبال وجود دارد که شامل رده های نونهالان، نوجوانان و جوانان می شوند. 

بازیکنان با توجه به رده سنی که در آن حضور دارند می بایست در یکی از این رده های سنی بازی کنند تا در نهایت به تیم بزرگسالان باشگاه مربوطه وارد شوند. بسیاری از بازیکنان از همان ابتدا به فکر بازی در تیم های خارجی بوده و تلاش می کنند تا در کنار تقویت مهارت خود در فوتبال بر روی تقویت زبان انگلیسی خود سرمایه گذاری کرده و با حضور در کلاس های آموزش زبان انگلیسی در بهترین آموزشگاه زبان تلاش می کنند تا به مرور به این زبان نیز مسلط شوند.

 

 

از آنجایی که یادگیری زبان انگلیسی برای فوتبالیست ها یکی از عوامل موفقیت آن ها در تیم های خارجی است از این رو قصد داریم تا در این بخش به اهمیت زبان انگلیسی در فوتبال حرفه ای بپردازیم از این رو پیشنهاد می کنیم که تا انتها با ما همراه باشید.

 

تاثیر یادگیری زبان بر روابط فردی 

یکی از جمله مواردی که در موفقیت هر فردی در زندگی شخصی و کاری وی تاثیر مستقیم و بسیاری دارد ارتباطاتی است که شخص با سایرین برقرار می کند. برقراری ارتباط در دنیای حرفه ای فوتبال یکی از جمله مواردی است که می تواند در پیشرفت روز افزون یک فوتبالیست نقش تعیین کننده ای داشته باشد. 

مطمئنا وقتی یک فوتبالیست بتواند با استفاده از تسلطش به زبان انگلیسی در سطح بین المللی دوستانی پیدا کند می تواند دروازه ای برای راه یابی به تیم های بزرگ جهانی ایجاد کند. 

بسیاری از فوتبالیست هایی که در حال حاضر در تیم های مطرح دنیا مشغول بازی هستند به این نکته اشاره می کنند که دوستانی که در تیم های مختلف باشگاهی داشته اند و همچنین سطح مطلوب ارتباطاتی که آن ها با افراد مختلف برقرار کرده اند تاثیرات بسیار زیادی در موفقیت فعلی آن ها داشته است. 

در حال حاضر بسیاری از بازیکنان فوتبال که به عنوان لژینور در تیم هایی خارج از کشور خود بازی می کنند به زبان انگلیسی تسط کافی را داشته و همین امر توانسته به آن ها کمک کند تا بتوانند ارتباطات بهتر و بیشتری با سایر همی تیمی های خود که شاید بخش اعظمی از آن ها نیز از سایر کشورها به تیم باشگاهی مربوطه ترانسفر شده باشند برقرار کنند.

 

افزایش فرصت شغلی با یادگیری زبان

همانطور که می دانید بسیاری از فوتبالیست ها در کنار تخصص اصلی خود در فوتبال به ایجاد کسب و کارهای مختلفی نیز روی می آورند و درامد خود را در کنار فوتبال حرفه ای روز به روز افزایش می دهند.

با توجه به اینکه فوتبالیست هایی که در تیم های مطرح جهانی بازی می کنند در سطح جهان نیز شناخته شده هستند از این رو مجموعه هایی که آن ها ایجاد و مدیریت می کنند خیلی زود به صورت بین المللی درامده و شرکت های مختلفی از سراسر جهان برای همکاری با آن ها اعلام آمادگی می کنند.

 

 

 

یکی از جمله تاثیرات مثبت تسلط به زبان انگلیسی این است که در صورتی که شما نیز در کنار حضورتان در یک تیم باشگاهی بین المللی کسب و کارهایی را نیز راه اندازید می توانید با استفاده از زبان انگلیسی به خوبی با سایر شرکت هایی که مایل به همکاری با مجموعه شما هستند ارتباط برقرار کرده و با آن ها توافقت مربوطه را انجام دهید.

حتی اگر شما در کنار ورزش فوتبال موفق به راه اندازی کسب و کاری نشدید نیز تسلط به زبان انگلیسی به شما کمک خواهد کرد که در هر کشوری که در آن فوتبال بازی می کنید به راحتی شغل دومی نیز به دست آورده و در کنار فوتبال خود درامد دیگری را نیز از طریق کار در شرکت، کارخانه و ... نیز داشته باشید.

 

لازمه اخذ مدرک مربیگری فوتبال, تسلط به زبان انگلیسی

بسیاری از بازیکنان فوتبال در هر سطحی از فوتبال پس از پایان دوران بازی خود مایلند تا در نقش مربی فوتبال ظاهر شده و تجربه خود در سال هایی که به عنوان بازیکن مشغول بازی بودند را به سایرین منتقل کنند.

لازمه به دست گرفتن هدایت یک تیم فوتبال در هر رده سنی داشتن مدرک مربیگری فوتبال است. با توجه به اینکه تمامی آموزش های مربیگری فوتبال بر اساس آخرین استاندارد های بین المللی است از این رو کلیه آموزش هایی که به افراد علاقه مند به یادگیری تکنیک های مربیگیری داده می شود نیز به زبان انگلیسی بوده و به همین دلیل لازم است تا برای اینکه شخص بتواند مدرک مربیگیری خود را دریافت کند حتما به زبان انگلیسی مسلط باشد.

 

 

 

افرادی که در زمان بازی خود در کنار حضوری در تمرینات باشگاهی در کلاس های آموزش زبان هم شرکت می کردند مطمئنا پس از بازنشستگی از فوتبال نیز چالش خاصی برای دریافت مدرک مربیگری نداشته و به راحتی می توانند پس طی کردن دوره های آموزشی مربیگری فوتبال و شرکت در آزمون های آن گواهینامه مربیگری خود را گرفته و سکان هدایت تیم های فوتبال در رده های سنی مختلف را به دست گیرند.

 

بهترین آموزشگاه زبان برای فوتبالیست ها

شاید بتوان گفت که بهترین آموزشگاه زبان که بسیاری از علاقه مندان به فوتبال حرفه ای برای آموزش زبان انگلیسی در کنار آموزش فوتبال به آن مراجعه می کنند مرکز زبان گات است.

این مرکز زبان با توجه به شرایطی که علاقه مندان به ورزش فوتبال دارند تلاش کرده است تا آموزش هایی متناسب با موقعیت فعلی و آینده فوتبالیست ها به آن ها ارائه نماید تا در آینده بتوانند به راحتی با برقراری ارتباط با تیم های خارجی به هر یک از تیم های اروپایی و سطح اول دنیا ترانسفر شده و زندگی ورزشی حرفه ای خود را در خارج از کشور دنبال کنند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: