پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، شجاع خلیل زاده از سوی کمیته انضباطی برای بازی با نفت مسجد سلیمان محروم شد، محرومیتی که گفته شد تعلیقی بوده و به خاطر رفتار غیر اخلاقی او در بازی با تراکتور اجرا می‌شود. نکته جالب آنجای ماجراست که شجاع خودش دلیل جریمه بازی با تراکتور را نمی‌داند و وقتی همکار ما با او تماس گرفت سردرگم بود و نخواست مصاحبه کند. گفته می‌شود محرومیت او مربوط به بازی تراکتور است که در تاریخ ۶ بهمن‌ماه برگزار شد. شجاع به دلیل رفتار غیر اخلاقی پیش از شهرآورد تهران از حضور در تمامی بازی‌ها منع شد و بازی با استقلال را از دست داد. او بعد از گذراندن یک جلسه محرومیتش به بازی‌های لیگ برتر بازگشت و گفته شد محرومیت او ربطی به کمیته انضباطی ندارد و از سوی کمیته اخلاق جریمه شده است. خلاصه که گفتند یک جلسه تعلیق او پابرجاست. حکمی که بعد از ۶ ماه صادر شد و شجاع بازی امروز را از دست داد چند نکته عجیب دارد. کمیته انضباطی در بدترین شرایط طی یک یا دو هفته رأی خود را صادر می‌کند و از طرفی شجاع همان موقع محروم شده بود و گفتند نیاز به فعال شدن محرومیت تعلیقی نیست و اصلاً محرومیت تعلیقی او به استیناف نرفته بود که رأی در این مورد صادر شود. رأی کمیته انضباطی وقتی عجیب‌تر می‌شود که قبل از بازی با نفت مسجد سلیمان صادر شد.

بیایید به فصل قبل بازگردیم، جایی که نفت مسجد سلیمان میزبان پرسپولیس بود. ابتدا یک مصاحبه جعلی از قول روزنامه خبرورزشی در فضای مجازی منتشر شد که شجاع در آن به خبرنگار ما گفته‌: «من تازه اسم مسجد سلیمان را شنیده‌ام.» همین جمله کافی بود تا پیام‌های تهدیدآمیزی از مسجد سلیمان برای خلیل زاده ارسال شود. روزنامه خبرورزشی و شجاع خلیل زاده این مصاحبه را تکذیب کردند، اما کار از کار گذشته بود و مصاحبه خیالی در تمامی رسانه‌ها چرخید. بعد از این اتفاقات شجاع خیلی ناگهانی مصدوم شد و با تیم به مسجد سلیمان نرفت. حالا بعد از گذشت یک سال باز هم شجاع از حضور در مسجد سلیمان محروم شد تا ذهن‌ها گذشته را مرور کند که چرا شجاع برای دومین بار به مسجد سلیمان نمی‌رود. آیا شجاع اجازه سفر به مسجد سلیمان را ندارد؟

برای پاسخ به این سؤال کافی است کمی صبر کنید. شجاع دوست دارد در جشن قهرمانی کنار هم‌تیمی‌هایش باشد و با وجود محرومیت به مسجد سلیمان سفر کند و به همین دلیل بعد از محرومیت خیلی ناراحت بود. اگر او را با خود به مسجد سلیمان نبردند تا با وجود محرومیت در جشن قهرمانی تیم باشد، شک نکنید محرومیت این فصل او هم مثل مصدومیت فصل قبلش بهانه است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: