پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنانم برای برد وارد زمین شدند و با توجه به شرایط سختی که داشتیم، از جان خود مایه گذاشتند.
​به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از بازی با نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: قبل از اینکه بخواهم درباره بازی صحبت کنم، باید قهرمانی شیرینمان را به هواداران خوب و پیشکسوتان عزیز تقدیم کنیم. بازیکنانم برای برد وارد زمین شدند و با توجه به شرایط سختی که برای بازی داشتیم، از جان خود مایه گذاشتند.

وی افزود: به همه بازیکنانم تبریک می گویم و همچنین به پرسپولیسی ها که این بازیکنان باقدرت را در اختیار دارند، تبریک می گویم. دست تک تک بازیکنان را به دلیل نمایش خوبشان می بوسم. بازی سختی بود و خیلی سخت به مسجدسلیمان رسیدیم. بازی مقابل چنین تیمی سخت بود و بازیکنان ما انگیزه زیاد برای کسب امتیاز داشتند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی در هوای گرم و شرجی مسجدسلیمان سخت بود. 8-7 بازیکن خود را هم در اختیار نداشتیم و نفراتی که به زمین رفتند، از جانشان مایه گذاشتند. کارمان خیلی سخت بود، اما از طرفی انگیزه زیادی هم داشتیم. خدا را شاکرم که توانستیم با کنترل حریف، در نیمه اول گل بزنیم. 

گل محمدی تصریح کرد: در نیمه دوم هم کار را خوب شروع کرده و گل زیبایی به ثمر رساندیم. این گل از روی ضدحمله به دست آمد که از نظر من یکی از زیباترین گل‌های فصل پرسپولیس بود. پس از گل دوم، فشار نفت زیاد شد و با یک اشتباه در دفاع تیمی، به حریف پنالتی دادیم. نفت با گل کردن این پنالتی به استفاده از توپ‌های بلند رو آورد. با این وجود خدا را شکر می‌کنم و خیلی خوشحالم که چهارمین قهرمانی‌مان را به دست آوردیم. 

وی درباره اولین پیروزی پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: ما در شهر اولین‌ها رکوردشکنی کردیم. توانستیم با یک بازی خوب نفت را برای اولین بار شکست داده و به اولین تیم ایرانی تبدیل شویم که پوکر قهرمانی می‌کند. پرسپولیس با این اتفاق‌ها، خاطرات شیرینی را در مسجد سلیمان ثبت کرد. 

سرمربی پرسپولیس درباره غیبت هواداران این تیم در جشن قهرمانی توضیح داد: در این مدت بازی‌های زیادی را بردیم که دوست داشتیم مقابل هوادارانمان چنین اتفاقی می‌افتاد، اما با شرایط موجود، انرژی مثبت آنها را کنار خودمان حس می‌کردیم. بچه‌های پرسپولیس برای شادی دل هواداران ایثار کرده و از جان مایه گذاشتند تا بتوانند با قهرمانی جام را به هواداران هدیه بدهند. دوست دارم در این شرایط سخت از بازیکنانم تعریف کنم و به نظر من هرچه در مورد آنها بگویم کم است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: