پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال و به نقل از تابناک، اختلاف علنی و جدل کلامی بین صداوسیما مرکز خوزستان با محمدحسین میثاقی مجری برنامه شبکه سه ، دقایقی از پخش زنده بازی پرسپولیس در مسجدسلیمان را به خود اختصاص داد.

ماجرا از جایی شروع شد که میثاقی در وقتت استراحت بین دو نیمه ، در نقش مدیریتی ظاهر شد و به گزارشگر بازی مسجدسلیمان مقابل پرسپولیس تذکر داد (اینجاببینید) که باید گل قهرمانی قرمزها را با هیجان بیشتری گزارش می کرد و کیفیت بالاتری در گزارش نشان می داد. میثاقی در ادامه به کیفیت تصویربرداری این بازی از لیگ برتر هم ایراد صریح وارد کرد و آن را فاقد استاندارد کیفی لازم دانست.

همین جملات باعث شد تا گزارشگر بازی مسجدسلیمان در دو سه فرصت ، جواب این حرف ها و انتقادات میثاقی را روی آنتن زنده بدهد و با واژه هایی مثل «گله» یا «اظهار تاسف برای میثاقی» مردم را در جریان اختلاف شدید دو واحد از سازمان عریض و طویل صداوسیما قرار دهد. چیزی که در رسانه های حرفه ای جهان سابقه ندارد و قطعا باعث برخورد و حتی اخراج هر دو سوی جنجال و خودزنی می شود. البته در صداوسیمای دولتی و انحصاری ایران، جای خودانتقادی و پذیرش نقد هم خالی است اما جای اینگونه نقدها روی آنتن زنده نیست.

به نظر می رسد میثاقی کم کم پای در کفش مدیران ارشد شبکه سه و حتی صداوسیما می کند و اخطاری که باید مدیران ارشد سیما یه مدیران مرکز استانی منتقل کنند، صریحا و مستقیم از زبان مجری جوان و مورد علاقه فروغی جلوی چشم مردم منتشر شد!

واقعیت این است که مراکز استانی صداوسیما، سالهاست که با همان ابزار قدیمی و فضای نامناسب و امکانات نامرغوب در حال ضبط و پخش مسابقات هستند و برگزاری رقابت ها زیر نور هم مزید برعلت شده که کیفیت تصاویر به شدت افت کند و شبیه پخش بازی های محلی در کشورهای درجه دو و سه آسیایی باشد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: