پایگاه خبری خانه فوتبال:

پیشکسوتان استقلال که این روزها باید به دنبال راهی برای عبور از مشکلات باشند، خودشان به منتقد درجه یک تیم و بازیکنان تبدیل شده‌اند.

درست مثل رضا حسن‌زاده که درباره نتایج استقلال می‌گوید: «وقتی بازیکن داخل زمین است باید بداند موقعی که توپ لو می‌رود، کجای زمین قرار بگیرد. تک تک بازیکنان باید در زمین بدانند چه کار کنند اما مشخص نیست چرا در خطوط مختلف به خصوص خط دفاعی این همه بهم ریخته هستند. مگر می‌شود مدافع استقلال با مهاجمان حریف مهربان باشد و اجازه دهد بازیکن به راحتی او را دریبل بزند. تعجب می‌کنم که مدافعان ما این همه مهربان هستند! سیدحسین حسینی هم باید درون دروازه از گل خوردن استقلال مراقبت کند، نه اینکه بگوید چون من دیگر در استقلال هستم، خیالم راحت است. برای استقلال زشت است این مدلی گل بخورد.»

سرمربی تیم فوتبال امید استقلال اما این بار به سمت علی کریمی نشانه می‌رود: «محمد نوری پیشکسوت استقلال از عملکرد علی کریمی انتقاد کرد، اما این بازیکن گفت که طبق آمار بهترین بازیکن زمین در دیدار با نساجی بوده است. آقای کریمی، افتخارت این است که بهترین بازیکن زمین بوده‌ای؟ آیا تنها افتخار شما همین است که در آنالیز بازی بهترین بوده‌ای؟ آیا در طول فصل هم بهترین بازیکن لیگ برتر بوده‌ای؟ انتقاد تنها از کریمی نیست، انتقاد از روزبه چشمی و فرشید باقری هم هست. چرا اجازه می‌دهید یک بچه شما را دریبل بزند؟ آن هم شما که ادعای بهترین دفاع وسط ایران را دارید. مگر باندبازی است که این مدلی کار می‌کنید؟ این چه فوتبالی است؟ آقایان، اینجا استقلال است و باید نسبت به پیراهن این تیم عِرق داشته باشید. آقای کریمی، شما که از انتقاد ناراحت شده‌ای، چند بار چمن ورزشگاه به لباست چسبیده است؟ چقدر در زمین بالا آورده‌ای؟  کل بازیکنان استقلال می‌نشینند و فکر می‌کنند خیلی خوب هستند و عملکردشان خوب بوده است. بازیکنانی که فقط تا نوک بینی‌شان را می‌بینند هیچ اتفاقی در آینده فوتبال‌شان نمی‌افتد. متاسفانه در استقلال عدم مدیریت را شاهد هستیم. این بازیکنان قدر خودشان را نمی‌دانند و فکر نمی‌کنند چقدر می‌توانند خوب باشند. رفاقت بازیکنان استقلال در زمین بادکنکی است!»

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: