پایگاه خبری خانه فوتبال:

​تصویری از غزال وکیلی بازیگر سریال آخر خط را قبل و بعد از گریم مشاهده می کنید.
غزال وکیلی بازیگر ایرانی و متولد سال ۱۳۶۵ در رشت می باشد. غزال وکیلی در رشته معماری داخلی تحصیل کرده است غزال وکیلی به دلیل علاقه اش به بازیگری وارد این حرفه شد. غزال وکیلی بازیگری را در کلاس های استاد سمندریان آموخته است . 

غزال وکیلی بازیگر آخر خط

غزال وکیلی

داستان این سریال درباره دو پسر به نام «فرامرز» و «سیامک» است. این دو پسر که باهم نسبت فامیلی دارند برای خانواده‌شان مدام دردسر درست می‌کنند. آنها هنگامی که می‌بینند دوستشان «مازیار» به یکی از شاخ‌های مجازی تبدیل شده‌است و از آن درآمدزایی می‌کند، تصمیم می‌گیرند آنها نیز یک صفحه در فضای‌ مجازی داشته باشند.

موضوع سریال آخر خط

اما آنها به علت تبلیغ یک سایت شرط‌بندی و قمار توسط پلیس‌ دستگیر می‌شوند و به زندان می‌روند. در زندان متوجه می‌شوند می‌توانند با مهاجرت به سوریه به آلمان بروند و زندگی بهتری را شروع کنند. در این بین با یک دکتر آشنا می‌شوند که او نیز می‌خواهد به سوریه برود و بجنگد و او مقدمات مهاجرت آنها را به سوریه فراهم می‌کند ولی این بین اتفاقاتی می‌افتد که مانع رسیدن آنها به تصمیم‌شان می‌شود.

درباره غزال وکیلی بیشتر بدانید

غزال وکیلی

غزال وکیلی بازیگر ایرانی متولد سال ١٣۶۵ در شهر رشت بوده و فارغ التحصیل رشته معمارى داخلى از دانشگاه آزاد می باشد و در زمینه بازیگری در سینما و تلویزیون فعالیت دارد.

ایشان علاوه بر بازیگری در زمینه طراحی و نقاشی نیز فعالیت داشته و نمایشگاه‌هایی نیز در این رابطه برگزار کرده است

شروع بازیگری

غزال وکیلی

خانم وکیلی بازیگری را از سال ۸۹ با کلاس های آزاد بازیگری زنده یاد استاد سمندریان شروع کرده و بطور حرفه ای وارد عرصه بازیگری شده است او با بازی در فیلم گزارش یک جشن به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در سال ۸۹ وارد سینما شد و بعد از آن در آثاری چون صبح میشه و تله فیلم شب سال نو و ….نیز ایفای نقش کرد.

وی با نقش آفرینی در سریال آخرین بازی به کارگردانی حسین سهیلی زاده در سال ۹۳ با نقش سحر وارد قاب تلویزیون شد از در جدیدترین اثر خود در سریال آخر خط مسعود در سال ۹۸ بازی کرده است


 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: