پایگاه خبری خانه فوتبال:

تصویری از مراسم ازدواج ستاره سادات قطبی و همسرش شهرام شکیبا مجری معروف

شهرام شکیبا

ستاره سادات قطبی گوینده و مجری تلویزیون اسفند ماه ۱۳۶۵ در اصفهان متولد شده است. وی فارغ التحصیل لیسانس رشته خبرنگاری است. خانم مجری تاکنون دو بار ازدواج کرده که ازدواج اولش پس از تولد پسرش امیر علی به جدایی ختم شد، وی سال ۹۳ مجدد با شهرام شکیبا مجری معروف ازدواج کرد و یک فرزند دیگر از همسر دومش دارد. در قسمت زیر عکس دیده نشده از مراسم ازدواج ستاره سادات قطبی و همسرش را قرار داده ایم. برای مشاهده این عکس در Niksalehi همراه ما باشید.

ازدواج اول و دوم مجری معروف

شهرام شکیبا

ستاره سادات قطبی متولد ۳ اسفند ۱۳۶۵ در اصفهان، مجری است فارغ التحصیل لیسانس رشته خبرنگاری می باشد، از والیبال به سمت کیک بوکس رفت، بعد از حفظ قرآن به اجرا روی آورد و یک تجربه ناموفق زناشویی هم دارد.

ستاره سادات قطبی سال ها پیش ازدواج کرد که با تولد یک فرزند پسر بنام امیر علی این زندگی به جدایی ختم شد و سرپرستی کودک هم به پدرش واگذار شد.

ازدواج ستاره سادات قطبی و شهرام شکیبا

شهرام شکیبا

ایشان برای دومین بار در سال ۱۳۹۳ وقتی ۲۸ ساله بود با شهرام شکیبا مجری ۴۲ ساله ازدواج کرد که ثمره این زندگی حالا یک فرزند پسر دیگر بنام صدرا می باشد همسر اول شهرام شکیبا نیز خانم مهسا ملک مرزبان (مجری) بود که در سال ۱۳۸۵ با وجود داشتن یک فرزند پسر بنام علی به طلاق ختم شد.

خانم قطبی مدتی در شبکه آموزش بعنوان گرافیست مشغول بکار بود سپس بعد از ازدواج دوم با شهرام شکیبا در سال ۹۶ با وی اولین تجربه اجرای مشترک خود را بدست آورد

بخاطر اینکه مادرش مربی قرآن بود از دوران دبستان با نوار کاست استاد پرهیزگار جزو اول قرآن را حفظ کرد و در نهایت سال ۱۳۸۰ وقتی ۱۵ ساله بود توانست حافظ کل قرآن شود.

شهرام شکیبا و همسرش

شهرام شکیبا


 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: