پایگاه خبری خانه فوتبال:

چند ماه قبل از اینکه کریستیانو رونالدو به یوونتوس بیاید وقتی از مسئولان این باشگاه در مورد شایعات مربوط به وقوع این اتفاق سؤال می‌شود با قاطعیت می‌گفتند: «غیرممکن است که بتوان به رونالدو نزدیک شد. قیمت او بالاتر از مقیاس‌های مورد نظر ماست.»

امروز مسئولان اینتر میلان هم دقیقاً همین حرف را وقتی صحبت از جذب لیونل مسی می‌شود، مطرح می‌کنند؛ آیا این ماجرا نیز پایانی مشابه داستان کریس و یوونتوس خواهد داشت؟

لیونل مسی مقابل کریستیانو رونالدو؟ این آروزی هواداران اینتر دراین روزهاست. انتقال کریستیانو رونالدو از رئال‌مادرید به یوونتوس و حضور او در فوتبال ایتالیا برای هواداران فوتبال در ایتالیا و به ویژه اینتری‌ها به این معنی تعبیر شده که هیچ چیز غیرممکن نیست. صحبت‌های بپه ماروتا، مدیر اینتر گرچه در جهت تکذیب ماجرای انتقال مسی به ایتالیاست و آن را غیرممکن خوانده است اما حرف‌های او گویی تأثیر برعکس داشته و اینتری‌ها به مقایسه حرف‌های او با صحبت‌های مدیران یونتوس از جمله خود ماروتا، قبل از ماجرای حضور رونالدو در ایتالیا پرداخته‌اند و این را نشانه‌ای مثبت می‌دانند که می‌تواند به عملی شدن انتقال رؤیایی مسی به اینتر منجر شود. خواسته‌ای که البته بیش از حد بلندپروازانه به نظر می‌رسد.

ماروتا در آن زمان مدیر یوونتوس بود و خودش هم یکی از کسانی بود که مدام در مورد متوهمانه بودن ماجرای حضور رونالدو در ایتالیا حرف می‌زد، که در نهایت اما این اتفاق رخ داد و فوق‌ستاره پرتغالی از رئال‌مادرید به تورین آمد. حالا هم هواداران اینتر از اوتوقع دارند که یک فوق‌ستاره دیگر را به ایتالیا بیاورد، این بار لیونل مسی در شهر میلان.

515732_718

انداختن تصویر مسی روی دیواره کلیسای دومو در شهر میلان نیز که به شکل نورپردازی و در شب بازی اینتر مقابل ناپولی (سه‌شنبه شب) انجام شد، ماجرای رابطه اینتر و مسی را داغ‌تر کرد. این تصویر از شبکه تلویزیونی PPTV که یک شبکه چینی و متعلق به گروه مالکان چینی باشگاه اینتر میلان است، پخش شد و مسی را در حالت شادی گل معروفش که سرش را رو به آسمان می‌گیرد و دو دستش را بالا می‌برد، نشان می‌داد.

اما خبرها در مورد حضور احتمالی شماره ۱۰ بارسلونا و نابغه فوتبال جهان در اینتر میلان وقتی قوت گرفت که خبر خانه خریدن لیونل مسی در شهر میلان منتشر شد. خانه‌ای که اتفاقاً گفته می‌شود در یکی از محله‌های نزدیک ساختمان باشگاه اینتر میلان خریداری شده است. این خانه را خورخه، پدر لیونل خریده است و دلیلش هم این است که به گفته نزدیکان این خانواده، از شر مالیات‌های سنگین دولت اسپانیا بر اموال ورزشکاران و به ویژه لیونل مسی در امان باشند.

اما گویا ماجرای تصویر مسی روی کلیسا فقط یک پروژه تبلیغاتی بود که در تلویزیون چین پخش شده است. دو طرف ماجرای این انتقال که باشگاه اینتر میلان و بارسلونا هستند، هر دو قضیه را به شدت تکذیب کرده‌اند و آن را شایعه‌ای بی‌اساس خوانده‌اند اما شاید چینی‌ها اطلاعات بهتری در دست دارند و شاید فوتبال را ورزشی می‌دانند که در آن به وقوع پیوستن هر رؤیایی امکان‌پذیر است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: