پایگاه خبری خانه فوتبال:

مصاحبه انتقادی ابراهیم قاسمپور پیشکسوت فوتبال ایران درباره کمیته فنی فدراسیون و همچنین حضور اکبر محمدی با پاسخ مجری سابق یکی از برنامه‌های ورزشی شبکه ۲ مواجه شد.

محمدی از روزی که سرمربی تیم جوانان شد و بعدها در فدراسیون فوتبال پست گرفت همواره حضورش محل مجادله‌های بی‌پایان بود. او در پاسخگویی به منتقدانش هم هیچ‌وقت کم نیاورد؛ درست مثل همین امروز که خطاب به منتقدان گفت: برای حضور در کمیته فنی معیارهای گزینش مشخص است که شامل صلاحیت، شایستگی، داشتن مدارج مربیگری، سوابق تحصیلی و مدیریت است. من نمی‌خواهم راجع به هیچ کسی جز خودم صحبت کنم. بنده دارای دکترای مدیریت ورزش هستم، از دانشگاه دولتی با رتبه دو رقمی. مدرک مربیگری حرفه‌ای دارم. در لیگ برتر و لیگ دسته یک به عنوان مربی و سرمربی کار کرده‌ام. در رده‌های پایه سرمربی بوده‌ام، با بسیاری از بزرگان فوتبال از امیر قلعه نویی گرفته تا اکبر میثاقیان کار کرده‌ام.

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال می‌گوید: در مصاحبه برخی افراد گفته شده عملکرد ملاک گزینش باشد. عملکرد شخص من در تیم ملی تربیت نسل فعلی امروز فوتبال بوده که اکثرا در لیگ برتر مشغول به کار هستند یا برخی از آنها لژیونر شده‌اند. بنده به این فوتبال سه گلزن قهار تحویل داده‌ام. آقای علیرضا جهانبخش آقای گل لیگ هلند، علی علیپور آقای گل لیگ برتر و سردار آزمون آقای گل لیگ روسیه. دوستانی که می‌گویند من کجا بوده‌ام، خودشان چه کرده‌اند؟ آنها چه کاری برای فوتبال انجام داده‌اند؟ این قدر نگوییم فوتبال برای ما چه کرده شما برای فوتبال چه کرده‌اید؟ نزدیک به ۲۰ سال در تمامی مدارج فوتبال و مدیریت بوده‌ام.»

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: